ANDREI GHEORGHE-UN OM PE CARE IL APRECIEZ!!!

luni, 13 iulie 2009











Acum o saptamana am stat la tv,pana pe la vreo 1 noaptea,la ''Rai da' buni'',era un in emisiune un om pe care il apreciez pentru ce este,pentru atitudinea lui poate de dur sau nu,poate de om intelept sau nu,sau poate un middnight kiiler,
ANDREI GHEORGHE,este omul pe care il apreciez,si care il urmaream la fiecare emisiune radio sau tv,omul dupa care m-am luat si eu zicand''buna seara NATIUNE'' sau ''salutare NATIUNE''
Se vede tare ascensiunea lui,migrand de la un radio la altul.....de la o televiziune la alta....ce e drept e ca nu prea a avut noroc in privinta televiziuni...
A prezentat la Pro tv ''Lantul slabiciunilor''.,acolo era un om dur,un om perseverent si cu bune intentii de a supune oamenii la intrebari de cultura generala...
Mie imi placea replica lui''esti oaia neagra din acest lant al slabicIunilor,la revedere,drum bun''....tare replica...
A plecat apoi la Antena 1,facand o altfel de emisiune cu invitati din politica,din muzica....parca imi si amintesc cum premierul Emil Boc,a facut poc in emisiunea lui Gheorghe,cazand de pe scena accea amplasata.
Urmare a acestor emisiuni a migrat la Realitatea,facand o emisiune frumoasa,eu stateam in fata tv-ului si radeam cu lacrimi,....a urmat o alta emisiune,,,,,dar acolo ia fost tras linie,el fiind concediat.
Asa ca dupa 4 ani,Andrei Gheorghe este iar in efer,el intorcandu-se in radio,si avand pretentia de a fi un radio difuzat pe net...
Radio Guerrilla,a avut onoarea si are, de a face emisiuni alaturi de Gheorghe...,dar el a vrut ca emisiunea sa o prezinte in doi,si a acceptat sa faca emisiuni radio de la 13 la 14,cu Liviu Mihaiu,,,,datorita acestui om,Andrei Gheorghe s-a intors la prima lui dragoste ...Radioul....
Pot sa spun ca imi place la nebunie Andrei Gheorghe,tin minte ca in urma cu ceva timp,aveam poze decupate din reviste,stiu ca intr-o poza era cu fosta lui sotie,pe atunci ii era sotie,si am decupat-o pe ea,si l-am lasat pe el....ce sa caute ea langa iubirea vietii mele....
Imi place ca el le spune pe bune,e un barbat destept,intelept,cu multa cunoastere de viata,unii spun ca e dur,altii ca e cam prost,nu i poti multumii pe toti....
De la la 13 la 14...de luni pana vineri urmariti pe Radio Guerrilla ,emisiunea lui Andrei Gheorghe si Liviu Mihaiu....











EMIL BOC FACE POC ,CAZAND DE PE SCENA.
IN EMISIUNEA LUI GHEORGHE --faza tare!!!


ANDREI GHEORGHE II BATE IN DIRECT

PE 2 INDIVIZI!!!

0 comentarii: