CE ESTE IUBIREA?IN VIZIUNEA MEA......O SA VEDETI....

marți, 28 iulie 2009

Pentru ca tot am revenit...revin cu forte noi/...
CE ESTE IUBIREA??
Iubire este acel sentiment care ne incearca pe toti cel putin o data in viata. Este momentul in care renunti la a mai spune EU si EA si vei spune NOI!Iubirea este ceea ce ne face pe noi sa ne simtim oameni.
Cind iti imparti fericirea cu altul, nu te inchizi impreuna cu el intr-o inchisoare: pur si simplu daruiesti.
Ce greu e cu dragostea asta.vrei sa fi alintata,rasfatata

sa fi apreciata.
.unii nu stiu asta..,pe altii nu ii intereseaza...ceilalti alinta de cate ori au ocazie...iar altii alinta doar cand au chef
Ce frumos e sa alinti si sa fi alintat.ce frumos suna''pui,iubire,puiut''venit din gura cuiva drag
ce frumos e sa iti fie drag de cineva si sa fi alintat din partea acelei persoane
ce frumos e sa primesti un mesaj sau un telefon,de la cineva drag,atunci cand nu te astepti,si sa iti fure un zambet
Iubim,toti iubim,fie oameni sau plante,animale..
.dar oare stim ce e iubirea?
Cand spunem''te iubesc'',oare chiar iubim?
Oare nu ii spunem persoanei;;te iubesc;; ca un raspuns afirmativ,la ceea ce ne a spus el inainte...,a cuvantului ''te iubesc''
Si eu una,am spus acest cuvant fara sa iubesc,un cuvant spus ptr ca respectivul mi-a spus;;te iubesc''dar nici el nu ma iubea,ci doar simtea o atractie sau tinea la mine iar eu m am simtit oarecum obligata,si i am intors afirmatia spunandu-i ''te iubesc;;

Este si o piesa de teatru..TE IUBESC..TE IUBESC??..ADICA AFIRM..DAR APOI MA MA INTREB TE IUBESC??OARE TE IUBESC?
Era un vers dintr o melodie,dragostea nu ti-o exprimi in cuvinte,ea se simte...,dar cati dintre noi simtim dragostea?

cati dintre noi simtim acei fluturi in stomac?
cati dintre noi am gasit iubirea adevarata si iubim cu adevarat?
cati dintre noi suntem fericiti intr-adevar?
Unii isi gasesc iubirea,altii nu...unii si-au gasit-o..dar intervine monotonia si incepe partea a doua ..inselatul
prefera sa experimenteze iubirea unui alte persoane in afara de consoarta,sa vada care e diferenta .
Prefera sa aibe o amanta sau un amant,dar pe langa sot si amanta,mai are una..sau unul
oare asta inseamna iubirea?
sa invingi monotonia iubind pe altcineva in loc de consoarta?
dar de ce nu iubim consoarta si sa invingem monotonia din relatie?

REVIN CU PARTEA A DOUA....CA E PREA MULT .....


''SA IUBESTI NU E NIMIK,SA FII IUBIT E CEVA.,
SA IUBESTI SI SA FII IUBIT..E TOTUL''

''IUBIREA NU SE DOVEDESTE...
IUBIREA SE SIMTE...''



0 comentarii: