PFFF...ZIUA CEA MARE..DUPA 6 LUNI DE STAT..IMI CAUT IAR DE MUNCA...

vineri, 31 iulie 2009

PFFFF.....A venit si ziua asta..dupa vreo 6 luni,de cand stau pe acasa,
si n am mai lucrat,a venit timpul,''today'' sa merg sa imi caut de lucru..unde altfel decat in Bacau.
Lasand la o parte faptul ca e cald,lasand aglomeratia,oamenii,traficul infernal...
....m-am decis ca e timmpul...sa mai ''ies;;si eu din casa....
Era frumos cand aveam banul meu..asa ca la munca..ca nu-i rostul..
Mi-am luat CV-uri.machiajuri,rimel,incarcatoarele de la telefoane,si ambitia...si plec la drum....spre o noua experienta de viata..spre o noua lume..spre bani...si spre oboseala...
Sper sa am bafta.
.si plec cu gandul ca o sa imi gasesc ceva pe plac....sau ceva corespunzator mie..
Unde mai pun ca oriunde te duci te intreaba de experienta..pffff....,
un an nu e de ajuns ca experienta dar....ce sa-i faci?mergem
inainte...
Plec cu gandul ca o voi lua de la inceput...,dar ma descurc .oricum ar fi...iar sefi..iar oboseala..iar naveta..dar acestea duc la un lucru bun...ambitia ca pot face asta...distractia de pe autobuz intre Orbeni si Bacau..,si banul ma ambitioneaza permanent...
imi urez si mie bafta si ne revedem...cand ne-om intalni pe blog...ca oricum mai scriu....

MULTAM FAIN!!!

0 comentarii: