PRIMA SEARA DE CALLATIS !!!CLIPURI SI COMENTARII!!!

marți, 11 august 2009


Aseara s-a dat startul Festivalului Callatis 2009. Show a fost deschis cu noul imn Callatis cantat de Razvan Stefaniu (actual membru al trupei RO-Mania) si Ovidiu Lipan Tandarica & Grupul Balcano & Stelu Enache.
hmmm....parca mai frumos era imnul vechi..ooo Mangalia....




Fuego-a venit si el la Callatis si a ridicat publicul in picioare cu melodiile sale!!In filmare sunt cele 3 melodii pe care le-a cantat,ultima melodie mi-a placut la nebunie,...


'' lumea toata o simt ca e a mea si la fel este si dragostea,si la bine si la greu,stiu sa daruiesc mereu,viata mea,dragostea ,inima''..La inceput am crezut ca e un joc,si in dragoste nu am noroc,dar nu a fost deloc asa,tu mi-ai dat inima ta,si in schimb mi-ai furat-o pe a mea;;,,,''sunt iubit,sunt un om fericit,langa tine ma simt implinit,stiu cum e cu inima ta,stiu ce isi doreste ea,tot ce vrea este dragostea mea!!!''FRUMOASE VERSURI...PACAT DE PLAYBACK....HI HI





M-A SURPRINS fLY PROJECT SI INNA./..SUPER SHOW...


HMMM..a fost o seara frumoasa..mi-a placut...,ma bucur ca a prezentat Lavinia Sandru,in locul,Andreea Mantea..


S-a facut si un pic de intrare in politica,prezent fiind si Mircea Geoana.


Pepe a cantat misto,o melodie singur si una cu Miki,apropo Miki a avut o tinuta vestimentara ce mi-a placut..


INNA-mi-a placut..are voce si da...toata lumea a crezut ca ea nu e romanca,ca a reusit sa sparga topurile internationale si nationale.


Inna a venit direct din Polonia pentru a urca pe scena Callatis 2009.


Geta Burlacu????aaa da...tipa care canta despre niste oi...nice;))....


ANNE MARY DANCS----nice...ozosep ozosep echino....etc..nu mai stiu..,a inceputu-o cand in ungureste,cand in romaneste..,mi-a placut coregrafia...super!!aaa super playback...


intra Alexandra UNgureanu si Crush--

super..publicul in extaz...,,cantare live...machiaj super,si tinuta misto la Alexandra.

Ca in fiecare an Tvr =ul,da reclame in timp ce canta artistii pe scena ...asa a fost si anul trecut,in timp ce interpretul de muzica populara Gorge Rotaru prezenta placinte dobrogenesti,l-au bagat pe publicitate,si il intreb a doua zi la telefon,dar unde ati fost?eu nu v-am vazut?si imi spune ,am prezentat,dar TVR ma dat pe publicitate./...uhhhhh


in fine...acum la Callatis 2009,


S-a revenit din pauza,pe scena Flyyyyyyyyyyy Project....,misto piesa..''unisex''i wanna fuch you'' i wanna..]]..a facut show...s-a mai ingrasat Tudor,hi hi hi...




Cica a cantat RICHI EPOVERI...SERIOS???2 barbati si o femeie,unul cu mustata,celalalt cu ochelari si o dama..pfff...,sonorizare proasta,se auzea mai mult mustaciosul ala,doamna care canta cu ei..,se auzea cu efect..,dar nah...45 de minute sa canti...e ceva....total aiurea a fost finalul...ca nu a fost sonorizarea ca lumea.


Vorbeau in italiana.,..oare cati intelegeau de acolo??in fine...ACAPULCO..LA LA LA....Si s-a terminat prima seara de Callatis..,in seara asta muzica populara in fortzaaaaaaaaa!!!





UHHHH..NERVI...NU POT PUNE PE BLOG ACEL DIALOG MUZICAL DINTRE FORMATIA ETNO SI IONUT GALANI,CA NU E PE YOU TUBE,SI E PE TRILULILU...SI NU POT POSTA CA ARE EMBLEMEND SI IMI TREBUIE HTML..OFFFFF
dar interesant acest dialog muzical dintre muzica tradiitionala romaneasca si muzica traditionala greceasca.
Ce nu mi-a convenit e ca vroiam ca cei de la Etno,si anume FLORIN GRIGORE SI CLAUDIA GHITULESCU,sa cante melodiile cap-coada fara intreruperi,se putea un dialog muzical si ceva de genu..Etno..3 piese..Galani 3...,se se facea diferenta sau canta Etno,o piesa toata si apoi si Galani...,dar asa...prea multe intreruperi...,mai mult canta Galani asta..decat Etno,.dar in fine.''pusca si cureaua lata;; a ajuns hit;))...a fost misto...
Apropo..imi place cum danseaza Florin de la Etno,pe muzica greceasca..moamaaaaaa ce miscari...super!!!
ALTE CLIPURI DIN PRMA SEARA!!....INNA!



DACA NU AM PUTUT FACE ROST DE CLIPUL CU ETNO SI IONUT GALANI DE LA CALLATIS,AM PUS UN LINK DE PE TRILULILU,PUTETI DA CLIK SI VEDEA PRESTATIA ARTISTILOR,ETNO SI GALANI!!!


http://www.trilulilu.ro/MondenInfo/5416fb8983be69


OVIDIU LIPAN TANDARICA NE -A DEMONSTRAT LA ACELE PLATANE CA E UN ARTIST DESAVARSIT AL TOBELOR.VERRY NICE!!




URMEAZA RICHI E POVERI....UEEEEEPAAAAAAAAAAAAAAA!!






HAI SA PUN CLIPUL SI CU ANNA MARY DANCS...OZOSEP OZOSEP......ZICI CA E RONA HARNER;)):))




PEPE-NE SPUNEA CEVA DE COPILARII,MAHALA,SI PUSTOAICE MISTOAICE..


CLIP...





A CANTAT MISTO CU MIKI''FARA TINE;;COVER IN LIMBA ROMANA,DUPA PIESA ;;NO ME AMES;; A LUI MARK ANTOHNY SI JENNIFER LOPEZ;;..


MISTO...BRAVO LOR,AU VENIT CU INSTRUMENTISTI SI AU CANTAT LIVE...,ANUL ASTA VAD CA A FOST PLAYBECK-UL LA PUTERE!!!





CAM ASTA A FOST PRIMA SEARA DE CALLATIS,IN SEARA ASTA E DE MUZICA POPULARA;;..MISTO SI SEARA ASTA!!!


HAVE FUN!!

0 comentarii: