PAREREA MEA!!MAMAIA 2009!

duminică, 23 august 2009

Dupa seara de finala,nu prea mi-am schimbat castigatorii...
ar fi cam asa..parerea mea.INTERPRETARE!!
...Ptr loc 1...Cristina Bondoc sau Loredana Ciubotaru..,prestatie foarte,foarte buna....
ptr loc
2,3..iar ma abtin
..dar dau niste nume care imi doresc sa castige,si au voce,
Alin Ignat,o interpretare de exceptie,
Renata Timea Tolvai,
Ligia Bianca Moldoveanu,
Oana Ileana Nicuţ.
CREATIE...
LOC 1 PAULA SELING.,MUZICA ..CRISTIAN FAUR,
TEXT-DANA DORIAN
printre castigatori, Cine-ti cântă, compozitor:Cristian Faur
“Pentru ea, jumatatea mea”
Compozitor: Cristian Faur
Textier: Cristian Faur
Marius Moga,Mihai Coporan, text: Marius Moga, Dalma Kovacs, Mihai Coporan, Andra Ciubotaru,
interpret: Dalma Kovacs,
Spune-mi si mie, compozitor: Tony Tomas, text: Tony Tomas, Liliana Levinta, i
nterpret: Tony Tomas si Trupa Cross,
Mircea Romcescu
“Vino macar in vis”
Muzica si text: Mircea Romcescu.
Adriana Vlad
“Vreau doar iubirea ta”
Compozitor: Adrian Romcescu
Textier: Dana Dorian

0 comentarii: