pffff MELANCOLIE????DE CE VII TOCMAI LA MINE???

duminică, 16 august 2009

Este ora 22;45,si m-a apucat o melancolie dintr-o data.
Ascult Nana cu Lonely...o melodie cu un titlu aparte.
Ma gandesc ca luna asta ,e ultima luna pratic,din vara.
Ma gandesc ca vine toamna,mereu asteptam toamna ptr a ma duce la scoala,eheeee au trecut 2 ani de la scaparea din liceu
Ma gandesc ce repede trece timpul,acum eram o micutza de clasa 1,cu codite si uniforma,
a trecut ceva timp de atunci,
Asteptam cu nerabdarea vacantele,dar cand maplictiseam vroiam scoala
Ma gandesc ca pe 28 Septembrie implinesc 21 de ani...
O varsta frumoasa,o varsta pe care unii ar vrea sa o mai aiba...
Eu spun ca sunt alintata,ceilalti spun ca sunt foarte alintata...
Recunosc imi place sa alint,sa rasfat,sa fiu alintata si rasfatata....
ce legatura are asta cu varsta??
pai practic,pot spune ca nu fac 21 de ani...sunt prea copilaroasa si jucausa cateodata incat parca am 15,16 ani,dar de multe ori gandesc matur si serios,si vad viitorul din prisma mea,un viitor glorios,un viitor care mi-l fac eu...
Toti avem visuri,toti vrem realizari,toti avem sperante,intr-adevar speranta moare ultima
De mica mi- am dorit sa cant,aveam eu ceva ,dar vroiam sa dau la cursuri de muzica,de mica am fost pasionata,de fapt nu pasionata...atrasa de lumea asta a scenei...
poate de asta vreau sa i-au legatura cu mai multi artisti,vreau sa ma implic..,vreau sa vorbesc cu ei...
Simt ca asta vreau sa fac...
Simt ca lumea spectacolului e lumea mea,nu-s artista,nu cant ,nu-s pe scena....dar simt ca in lumina refectoarelor,a jocurilor de lumini,si a atmosferei de spectacol e lumea mea.
De-a lungul timpului,.incepand din clasele mici,luam legatura cu formatia Valahia,scrisori de pe la fan club,etc..pana am ajuns intr-o zi cam prin 2002,sa vorbesc cu Mihai Traistariu la telefon...
In 1999 era o trupa care faceau furori prin discoteci,se numea ASXX,in 2003,luasem legatura si cu ei...,Cristina si Alex,erau in formatie,venisese la Sascut,intr-o comuna sa cante.Mi-a placut la nebunie,ca noi vorbeam la telefon si povesteam,a fost nebunie cand ne am vazut si parca toata formatia imi dadea atentie mie,fiind fan principal,cu posterrul lor in fata.
Acum tin legatura cu nume mari din muzica ,si pe langa ei mai e si un actor.,includ
pe unom pe care eu il apreciez enorm de mult,si chiar daca il sun la 12 noaptea stie cum sa imi vorbeasca,si stie ce inseamna respectul fata de cei pe care il apreciaza ,este vorba de interpretul romanilor de pretutindeni GEORGE ROTARU,sau omul care aduce ploaia in Bacau.....
Apoi,Mihai Traistariu,Remus,Gigi si Sorin de la Triton,Denis si Catalin de la formatia AUTENTIC,pfff..cu Denis de la Autentic 3 ani am vorbit la telefon...,CRISTIAN FAUR,un om bun,un om pe care il apreciez,de vreun an vorbesc cu el prin mailuri....
Gabriel Fatu,un actor foarte bun si un prieten de nadejde,....eu fiind colaboatoare la farse,mai multe nu zic ca n-am voie....
urmeaza...Raoul,odata cu Autentic,am vb si cu el,....si mai nou formatia Etno...,de fapt din formatie,Florin Grigore.....
Oamenii pe care eu ii apre3ciez,aducandu-mi aminte,mi-a pierit melancolia...
Deja am scris prea mult..dar asta e....
bye bye

0 comentarii: