VERSURI!!......IMI PLAC LA NEBUNIE!!

marți, 25 august 2009

Tot ceea ce oamenii iti vor spune ca nu poti face, incearca si vei afla ca poti!” (Henry David Thoreau).

RÂZÂND...rişti să pari nebun.
PLÂNGÂND...rişti să pari sentimental.
ÎNTINZÂND O MÂNA CUIVA...rişti să te implici.
ARĂTÂNDU-ŢI SENTIMENTELE...rişti să te arăţi pe tine însuţi.
VORBIND...rişti să nu fii ascultat.
LUPTÂND...rişti să pierzi.
IUBIND...rişti să nu fii iubit la rândul tău.
ÎNCERCÂND MĂCAR...rişti să dai greş.
DAR DACĂ NU RIŞTI NIMIC...
NU FACI NIMIC...
NU AI NIMIC.
NU ESTI NIMIC.

..Dragostea este un dar, nu o obligatie, asculta-ti inima si ai incredere intotdeauna in persoana pe care o iubesti.
Nu dispera cand soarta te apasa si nici nu plange de-al tau destin, caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin.

Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele iti raman acolo.
Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi, dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.

De ce inchidem ochii cand dormim?
De ce inchidem ochii cand visam?
De ce inchidem ochii cand sarutam?
Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul.


Setos iti beau mirasma si-ti cuprind obrajii cu palmele-amindoua,
cum cuprinzi în suflet o minune.
Ne arde-apropierea, ochi în ochi cum stam.
Si totusi tu-mi soptesti: "Mi-asa de dor de tine!"
Asa de tainic tu mi-o spui si dornic,
parc-as fi pribeag pe-un alt pamânt.


Tu calatoare a visurilor mele,/
Te rog,dezvaluie-te,vietii mele,/
Incearca si nu ma da uitarii,/
Alinta-ma,in ciuda disperarii,/
Chiar daca-n brate as vrea sa te tin,/
Tot n-as putea,ca nu stiu unde sa vin,/
Sa te dezmierd cu-al meu parfum,/
Si-atunci ma-ntorc,dar tu te prefaci in fum.

O clipa as vrea sa te simt din nou aproape
Împreuna cu tine sa petrec aceasta noapte,
În aburi calzi de dragoste si patima
Sa ne daruim iubire unul celuilalt din inima,
În brate cu sarutari fine sa ma alinti,
Cu vorbe dulci si mângâieri sa ma-ncânti;
Cu soapte de dragoste si mult dor
Sa-mi dai aripi catre inima ta sa zbor.
Cu lumânari aprinse-n arome de bete parfumate
Sa ne daruim reciproc trupurile-nflacarate,
Noaptea martor ocular sa ne fie
Pâna-n zori de zi sub bolta aurie
Buzele umede si calde sa ni le împletim,
Sub clar de luna, pe plaja, amândoi sa ne iubim.

0 comentarii: