''IN VIATA NU E NIMIC INTAMPLATOR''-MOTIVELE PENTRU CARE SPUN ASTA--CITITI!!!

joi, 22 octombrie 2009

Cam asa suna motto-ul sau nu stiu cum sa il numesc.
Cred in aceste cuvinte,cred ca in viata nimic nu este intamplator.
Cunostiinta cu o persoana,te poate ajuta in cariera,in iubire sau in afaceri.
Multi dintre noi ne intrebam daca ceea ce ni se intampla in viata de zi cu zi este sau nu intamplator.
Am motive sa cred ca ceea ce mi se intampla ,nu e o intamplare...
Din curiozitate sau nu...am vorbit cu multi artisti...
deci tot viata mi-a dat ocazia asta...
Unele de varsta mea nu prea ii intereseaza de artisti,nici nu stiu ce se intampla prin show-biz.
Vreau sa scriu motivele pentru care cred in chestia asta.
Unul dintre motive ar fi ''cunoasterea'' echipei Radio dor de Tara,daca eu nu dadeam dedicatii si nu insistam asupra unui lucru,si anume insistenta mea pentru trupa Etno,sa fie invitata acolo..
Laurentiu nu vedea blogul oficial Etno,si nu imi mai spunea sa fac un blog pentru RDT
Si uite ca viata nu mi-a oferit o intamplare ci asa a fost sa fie ca ei sa ma ''cunoasca '' pe mine...si sa le fac blog...si eu i-am cunoscut pe ei....si poate o sa mi se ofere si emisie sa fac...si putina publicitate nu strica
.Al doilea motiv e tot pentru un blog...Blogul trupei Etno..
Daca nu intram pe hi5 lui Florin Grigore,si nu ii luam id ul,si nu ii dadeam add...la intamplare..ptr ca nu stiam ca e id-ul lui...el nu ma cunostea,si nu ii faceam blog...
DE CE VIATA MA ALES PE MINE SA FAC ASTA??
Nu stiu...dar nu e nimic intamplator... .si as mai avea motive....
La fel e si cu dragostea...intalnesti o persoana...pe care la inceput nu simteai nimic ,nu aveai nici o legatura..
si nici nu te vedeai impreuna cu acea persoana....si te vezi peste cateva luni indragostita si fericita...oare e destinul??
Destinul este cunoasterea instantanee si perfecta de catre Dumnezeu,a tuturor evenimentelor,trecute sau viitoare.
Este un pariu cu viata.
Riscul: paranoia sau dezamagiri.
Castigul: o viata minunata.
Ca sa poti fugi de insuportabila usuratate a fiintei, trebuie sa te trezesti in fiecare zi in minte cu aceea credinta ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat toate puterile universului lucreaza spre implinirea ei.
Riscul de a trai in falsitate ramane sa si-l asume fiecare, pana la urma cine stie adevarul...
si viata este browniana, orice fiind posibil...de pomana iti pregatesti MINUTIOS o cariera daca iti cade o caramida in cap si ....Intamplarea este ca ai trecut pe acolo, iar adevarul este te-a lovit numai pe tine!
Daca se intampla si scapi ca sa tragi invataminte ajungi la faza...a fost intamplator sau are un sens/scop.
Cu cat inveti mai repede ceva "nou" cu atat mai bine o sa-ti fie, dar... Morala:neprevazutul este INTOTDEAUNA prezent...nu putem decat sa-l micsoram .
Daca lasam deoparte superstitiile si analizam evenimentele care ni se intimpla, mai ales cele importante ce ne pot influenta viata pina la capat am putea spune ca totul se intimpla cu un anumit motiv.
Se pare ca intimplarile importante, care au datoria de a ne schimba cursul vietii ar fi "programate"... unde si de cine?!... tare as vrea sa stiu! E MANA LUI DUMNEZEU??
In mod sigur...Destinul,viata...ti-o faci si cu mana ta....dar si cu un pic de ajutor din partea lui Dumnezeu reusesti...dar trebuie un impuls din partea la cineva...sa ne deschida ochii ,pentru ca cei implicati intr-o ''poveste''nu pot vedea..ceea ce vede persoana respectiva din afara..
Uneori,am un deja vu...adica intamplari din viata mea ,se repeta,cu aceasi oameni,aceasi viziune ,locatie...
Cred ca multora li se intampla asta///
Senzatia de deja-vu este foarte usor de explicat de psihologi.
Acestia au emis o teorie conform careia senzatia de deja-vu este oarecum privita invers.
De fapt, ceea ce se intampla este ca subconstientul nostru stocheza intamplari banale din viata noastra. In clipa in care retraim acele intamplari, constientul nu realizeaza ca acele lucruri sau mai intamplat o data dar apare o senzatie puternica transmisa de subconstient.
Uneori ne dorim ceva foarte mult, iar fapul că nu obţinem acel lucru ne face nefericiţi, însă peste ani, realizăm că de fapt ce ne doream nu era ce ne trebuia sau nu eram pregătiţi pentru el ... viaţa este plină de mistere...
Aţi observat că în poveştile de dragoste există un sentiment al inevitabilului, ...cei doi erau sortiţi unul altuia, sunt făcuţi unul pentru celălalt, trebuiau să se întălnească.
Însă dacă el întârzia un minut şi nu se mai întâlneau...sau dacă ea nu se ducea la petrecerea unde s-au cunoscut???
Mă fascinează faptul că totul atârnă de un fir de păr, că ne putem întălni destinul cînd ne ducem să cumpărăm o pîine, ... sau cînd ne ducem, împinşi de prieteni, la o petrecere la care nu ne doream să mergem...sau mai nou..pentru ca suntem in era internetului,chatului si mess-ului.o putem intalni pe net,pe chat...si inevitabilul se intampla si destinul lucreaza....o întălnire întâmplătoare,... care este însă o sansă extraordinară, apărută din senin, şi care, de-a lungul vieţii, nu încetează să ne uimească...
CERT ESTE FAPTUL CA IN VIATA MEA,NU E NIMIC INTAMPLATOR...TOTUL ARE O LOGICA SI UN SENS,FIE ARTISTII CU CARE VORBESC,FIE OAMENII PE CARE II INTALNESC SI ORICE...
ARE O LOGICA..VIATA E PLINA DE NEPREVAZUT...FIE CU RELE SAU BUNE..DAR LA URMA URMEI ..SI DIN BINE SI DIN RAU,AVEM DE INVATAT..,VIATA NE DA LECTII,NU PUTEM SA NE ASCUNDEM SUB O MASCA SPUNAND EU NU CRED,EU NU FAC..
CE E VIATA??
CE E DESTINUL??
DAR LA ORICE PAS..E VIATA..SAU POATE DESTINUL...
ASA CA ''IN VIATA NU ESTE NIMIC INTAMPLATOR''

0 comentarii: