O VOCE..UN DAR...MONICA ANGHEL!!!

sâmbătă, 14 noiembrie 2009



DISCOGRAFIE:

-ALBUM ''XXI''

-ALBUM'' DESTINE''









Monica Anghel este un nume de referinta in muzica usoara romaneasca. Popularitatea de care se bucura a demolat orice conceptie despre vedetele cu dimensiuni de fotomodel.
Vulcanica si nostima, la numai 30 de ani este detinatoare a 11 trofee muzicale cucerite la cele mai prestigioase festivaluri internationale. Posesoare a unor fantastice calitati vocale, este, in acelasi timp, o femeie cu o puternica personalitate si cu un deosebit simt al umorului.
Debutul ei profesionist s-a produs la 14 ani, atunci cand a castigat primul premiu important la Festivalul de muzica usoara "Bucuresti-86". A castigat concursul cu doua piese - "Esti invingatorul" de Marcel Dragomir si "O raza pentru dragostea mea" de Laurentiu Profeta.
În acelasi an a participat la Festivalul de la Mamaia, unde a obtinut premiul I la sectiunea Interpretare. A lucrat cu mai multi compozitori, in special cu Cornel Fugaru, cu care a si obtinut toate trofeele internationale. A luat de doua ori trofeul in Australia, a fost premiata in Macedonia, Finlanda, Germania.
A reprezentat Romania la festivalul de la Cerbul de Aur de la Brasov si a si castigat marele premiu. De asemenea a fost, impreuna cu Marcel Pavel reprezentanta Romaniei la concursul Eurovision 2002.
A avut numeroase concerte si turnee si in afara tarii. Monica Anghel se dovedeste a fi nu numai o cantereata foarte apreciata ci si o actrita apreciata. Colaborarea sa cu trupa de umor Divertis este un argument in acest sens. Fanii o pot urmari in fiecare weekend in cadrul show-ului Divertis difuzat de Antena 1.




Discografie!!!





ALBUMUL ''DESTINE''


1. Spune-mi 2. Nu mai cred in lacrimi 3. Prea tirziu 4. Sa ramanem o viata impreuna 5. Pentru noi nu poate fi alt cer 6. Tu dragul meu 7. Ruga pentru pacea lumii 8. Nostradamus 9. Un decor de fum 10. Intr-o zi 11. As vrea sa stiu 12. Ma regasesc 13. Increderea (duet cu Aurelian Temisan) 14. M-am pierdut printre ginduri 15. De-am fi nemuritori


ALNUMUL''XXI''
1 Secretul meu 3:50 2 Zi si noapte 3:46 3 Vino,vino! 3:30 4 Iubeste-ma! 3:51 5 Sunt amintiri 3:29 6 Cineva 4:00 7 Balada pentru Eva 3:42 8 Concert de Grieg 3:18 9 Eu si drumul meu 4:06 10 Cui ii pot spune? 3:32 11 Un ceas sau doua... 3:27 12 Drumul spre inima ta 3:28 13 Dragoste de-o zi 3:23 14 Vino vino! -rmx - 4:14 15 Nessun Dorma 3:43


SI IN CURAND LANSAREA UNUI NOU ALBUM,DAR ACUM UN NOU VIDEOCLIP MULT ASTEPTAT DE FANII MONICAI ANGHEL!!!


0 comentarii: