POEZII CE IMI SUNT TRIMISE DE CATRE ALEXANDRU DAMIAN DIN BACAU!!!

marți, 10 noiembrie 2009

Te caut... te caut cu gandul printre ideile goale si neterminate din calea cautarii mele. Te caut cu privirea incercand sa descopar culoarea ochilor tai frumosi printre privirile goale si pierdute ale oamenilor curiosi si tristi. Te caut cu mintea, incercand sa-ti descopar gandurile, dar departarea ta ma impiedica enorm de mult. Te caut cu sufletul in clipele mele de singuratate si tristete si.... nu te gasesc deloc. Trupul meu te cauta, prin umbrele noptii tarzii negasind decat fiorul unor dorinte neimplinite .MA PIERD PRIN CAUTARI SI INTREBARI fara raspuns. Ma regasesc in albastrul cerului Si sper... Ca intr o zi sa te gasesc si eu...

Un fluture zbura-n nestire,/venea incet din amintire,/purta pe aripi suferinta/desi avea in el credinta./era micut si gratios,/pictat in alb foarte frumos,/din zborul sau el s-a oprit/si pe o carte-a poposit./Zarise cartea de departe,/simtea sa fie mai aproape,/spera ca-n ale sale file/el va gasi multa iubire./Si tremurand se-apropiase,/cartea cu grija sarutase,/culoarea-n ochi s-a umezit,/cu-o lacrima s-a iscalit./Au tresarit pagini la roua,/e-o carte veche, dar si noua,/cu litere de-argint e scrisa,/demult sta ea asa deschisa./Copertile s-au aurit,/cei doi cu drag s-au intalnit,/e vis si nebunie este,/traiesc iubindu-se-o poveste.

Astepta in noapte doar iubirea mea... Ce fericiţi am fi-mpreună ! … Ne-am alinta, ca doi copii. Acu ni-i vremea, numai bună, De dezmierdări, de nebunii! … O, vino, fă ce vrei din mine, Că ne iubim Vino, sa pot gasi drumul spre tine....

0 comentarii: