POEZII CE IMI SUNT TRIMISE!!

marți, 10 noiembrie 2009

Exista un timp pentru lacrimi...dar si unul pentru a zambi / Exista un timp pentru a merge mai departe ..dar si pentru a renunta / Exista un timp pentru dezamagiri...dar si pentru noi inceputuri / Exista un timp pentru cer senin.....dar si pentru ploi / Exista un timp pentru a actiona...dar si pentru a astepta / Exista un timp pentru schimbari...dar si pentru a fi statornic /Exista mereu un timp pentru iubire...dar si pentru a fi fericita / Exista un timp pentru iertare ...dar si pentru impacare / Exista mereu un timp pentru cei dragi...Exista mereu un timp pentru a alege ce este frumos si placut.

Nu lasa povara zilei ,sa-ti prinda toata gandirea!/Si nu lasa supararea, sa-ti intunece privirea!/Ia speranta langa tine, caci in viata toate trec!/Si vei birui! Fii sigura......dar fii buna, cinstita si dreapta!/Si iubeste fara teama, fiinta care ti-e aproape,/Fiindca viata este scurta si raman de tine toate!Dragostea nu este numai flori zambete iubire ci inseamna si lacrimi, dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.Fericire si Iubire...Dragoste si Prietenie este viata.


Ce este iubirea?/Priveste-ma in ochi si ai sa stii/Stralucirea de-o mangai/Saruta-mi buzele de vrei/Sa-i gusti dulceata rozelor/De vrei sa stii de iubire/saruta-mi palma/Cu raze de soare/Saruta-mi trupul/Cu dorul vantului/Si poate intr-o zi/Vei gasi dorul de mine.


Când imi lipsesti... Ma plimb printre nori de flori Un cor de zâmbete ma întâmpina din nou Se zbat privirile ce mai cauta si astazi Un prezent perfect cu imagini clare Ce reprezinta dorinta unei iubiri înaltatoare. Sa simt ca pot atinge la infinit Ceva de atins si neatins.... Nu lasa speranta sa adoarma astazi... Viseaza ca-ti doresti Sa ajungi pâna în adâncul chemarii mele. Te astept si azi.... la fel ca ieri, la fel ca mâine ... Spunându-mi cuvinte dulci, de miere, Reintru pentru clipe în farmec si în reverie Iar gândul mai aproape mi te cere. Te vad întruchipata în tot ce e frumos, În fulgi de nea, în mari poeme, Iar sângele în vene tresalta furtunos, Când oare gândul va înceta ca sa te cheme?

0 comentarii: