POEZII CE IMI SUNT TRIMISE DE ALEXANDRU DAMIAN DIN BACAU!

vineri, 11 decembrie 2009

Sa-ti fie sufletul senin, Si inima curata precum e cerul cristalin cand noaptea e instelata Sa ai la fiecare pas iubire si cantare si la fiecare ceas , numai binecuvantare, Pe al tau cer senin, nori sa nu se-adune , Sufletul sa-ti fie bland ca o rugaciune. Sa te vegeze pazitorii, ingerii iubirii, Precum vegheaza pana-n zori roua , trandafirii.

Dintr-o mie de dorinte, iti doresc una cea mai curajoasa... Dintr-o mie de stele, iti doresc una cea mai luminoasa... Dintr-o mie de sentimente, iti doresc unul cel mai frumos... Dintr-o mie de locuri, iti doresc unul cel mai prietenos... Dintr-o mie de cuvinte, iti doresc unul cel mai potrivit...Dintr-o mie de drumuri, iti doresc unul cel mai reusit..Dintr-o mie de zambete, iti doresc unul cel mai multumit....Dintr-o mie de lacrimi, iti doresc una cea mai indulcita... Dintr-o mie de iubiri, iti doresc una cea mai fericita..Dintr-o mie de saruturi, iti doresc unul cel mai dorit... Dintr-o mie de oameni, iti doresc unul cel mai iubit...

Sa nu uiti nicioodata, ca-n noptile senine/de iese-n luciu Luna, e numai pentru tine/de stelele sclipesc si-ti lumineaza calea/sunt lacrimile mele ce-alunga disperarea/ de soarele-rasare e pentru tine gand/sa-ti fiu Lumina-n suflet/ sa nu te stiu plingind/ vezi lacrimile tale si ecoul surd/raman icoana-n suflet de mersu-i spre amurg/conteaza sa porti dulce/aroma unui vis/ce ieri , azi sau maine/sa fie un Paradis/....si-n al meu vis.....te-am auzit...ti-am fost Lumina......si ...un iris..

Daca te opresti o clipa si intinzi mana,poti sa-mi simti bataile inimii.Deschide pleoapa gandului si-ai sa ma vezi,sunt acolo,langa tine si astept sa-mi zambesti…stii cat de dor mi-e de zambetul tau?Zambetul tau,care alinta si vindeca…Privirea ta,care linisteste, doreste,iubeste…atingerea ta care descopera si asculta… ooooo da,visez.Dar visez frumos…esti visul meu care ma tine treaz.

Te-am cautat o viata Si m-am pierdut doar o secunda In privirea ta. Nimic nu a mai fost la fel... Acum vreau sa te pastrez O viata, in sufletul meu, Sa-ti citesc nelinistile in dimineti Si sa-ti transform toate zilele In zambete. In fiecare zi, Sa ma lasi Sa ma pierd in privirea ta, O secunda. Voi simti toata caldura ta, Voi trai toate visele mele De dragoste Si-mi voi adanci Toate patimile. O secunda Din privirea ta, In care sa-mi dai Toate visele tale. Asa vom putea trai o eternitate, Neatinsi de trecerea anilor.

0 comentarii: