CICA SA MAI SCRIU SI EU ;))

duminică, 10 ianuarie 2010

He,he ,he ..dragii mei ,dragele mele,nu am mai scris demult.
Cred ca de acum o sa imi fac timp si pentru a scrie pe blog nu numai ce se intampla prin muzica asta si cu artistii,ci ce se intampla si cu mine.
De cateva zile ma bate un gand de plecare , de evadare din cotidianul minutios in care sunt.
De uitare a tot si toate ce se intampla in jurul meu.
Am luat-o de la capat cu cv-uri ,si alte chestii de genu,ptr a- mi cauta un loc de munca.
Dupa cum am scris si anul trecut , a fost un an greu din toate pct de vedere mai ales in ceea ce priveste locurile de munca .
Nu pot sa zic ca imi merge rau pe toate planurile , fiindca nu e asa.
Nu o sa scriu ce am mai facut...
Ce repede trece timpul..de ex intr-o zi..trece f repede.
Am avut cv probleme cu calculatorul si pana mi le-am pus innapoi a cam durat, sper sa nu mai am probleme.
O alta noutate este ca m-am lasat de farse ;))
Fratiiilor ,nu mai fac farse la OTV, puteti dormi linistiti.
Dar nu chiar linistiti,ptr ca poate o sa revin cu farse :p ;)).
Noutati nu mai am ,ma mai ocup si de Radio Dor De Tara, mai fac o grila de programe ,mai postez pe www.dordetara.ro si pe blogul rdt , mai descarc muzica.
Imi mai ocup timpul cu artistii astia care au cate o ''nebuneala'' cateodata .
Postez pe blogul trupei Etno si pe blogul lui Florin Grigore ,si cica mi se va aduce un tv tuner sa inregistrez emisiunile..
ups.... e ok... atata timp cat nu vin la emisiuni pe la 2 , 3 dimineata ;))
Capitolul '' noutati '' am incheiat.
GATA..INCHEI ,CA NU MAI AM CE SCRIE..
BAG PUNCTE PUNCTE SAU POEZII ,HI HI HI.........



0 comentarii: