marți, 12 ianuarie 2010

CINE A CITIT PANA ACUM BLOGUL MEU , A VAZUT CA AM ADAUGAT MULTE CLIPURI..SI DE CELE MAI MULTE ORI ,CELE ROMANTICE..PTR CA MA CARACTERIZEAZA ASTA.
SI AM MAI MULTA INSPIRATIE LA SCRIS ;))


Dupa toate intamplate azi de dimineata , un lucru este clar ,m-am saturat de dusmani pana peste cap.
Nu am vazut asa oameni care dau cu piatra in geam ,doar ptr a fugari un caine.
Nu am vazut atata rautate si atata rea vointa din partea unor vecini ,care practic nu le am facut nimik.
Lumea a devenit din ce in ce mai rea .
Cum am mai spus si o repet ,as pleca departeeee ,sa uit de tot si de toate.
Sa uit de vecinii rai , sa uit de lumea asta parsiva si ne la locul ei , sa uit ca Dumnezeu tine pe pamant oameni care nu au nicio treaba si ii i-au pe cei mai buni la el.
Au trecut sarbatorile , si din ce in ce mai mult ma luat dorul de tatal meu , de cel care imi spunea tic , de cel pe care l-am iubit mereu si va fi mereu in inima mea.
La sarbatori mi-a fost dor , la rude cand am fost imi imaginam ca e cu noi , acolo la masa sau oriunde.
Au trecut 8 ani . Cu durere in suflet ,cu speranta ca el e departe plecat si se va intoarce.
Acum cateva zile ascultam melodia ;''Intoarce-te taticule inapoi ;; cantata de Generic ...alta lovitura si alt plans.
DE CE E VIATA ASA LASATA ??
De ce nu e corecta viata asta ??
Intrebari la care nu voi afla raspunsul , din pacate.
VIATA MERGE MAI DEPARTE ... cu bune ,cu rele , cu bucurii ,cu tristeti ..ca asa e lasat sa ne ducem crucea fiecare.
Sper sa nu intristez pe nimeni ........

0 comentarii: