Laurentiu de la RDT cu cateva cuvinte despre mine ....

vineri, 26 februarie 2010


Din Octombrie 2009 , fac parte dintr-o echipa mica dar unita , de la RADIO DOR DE TARA .
Imi place tot ce fac acolo , chiar daca totul se face pe placere , si nicidecum pe bani .
De la fiecare colegutz imi place cate ceva , cu totii suntem la inceput de drum in ale radioului , uneori cu totii mai facem mici greseli , dar greseala e omeneasca .
O sa las pe directorul radioului Dor de Tara , Laurentiu Pinţoi , sa spuna cateva cuvinte despre mine .
'' Foarte ambitioasa, Alina este alaturi trup si suflet de tot ceea ce se intampla in echipa. Mare admiratoare a trupei Etno, Alina se ocupa atat de buna functionare a chat-ului cat si a site-ului si a blog-ului oficial. Oficial Alina termina jurnalismul in Bacau de unde si este de loc, si as putea spune ca este persoana ce se afla in spatele multor activitati din RDT. Mai mult absenta de la intalnirile realizate in cadrul echipei, cu gandul la acel Fat-frumos ce poate ca l-a si gasit, ea are si defecte: pune prea mult suflet in ceea ce face si face foarte bine ceea ce face, si…este si ea foarte timida, aflandu-se de fiecare data ascunsa, neplacandu-i sa iasa in fata. Persoana de incredere, ea se mai ocupa printre altele si de bricolarea blogului meu personal si al mai multor trupe si artisti. Felicitarile mele i le transmit si ii urez si ei succes maxim si poate pe viitor o vom auzi la RDT cu vreo emisiune traznet. Asta daca lasa timiditatea.''

MULTUMESC lui Laurentiu ptr aceste cuvinte si ptr ca mi-a dat sansa sa fac parte din radio , si sa cunosc oameni buni , exact cum este si el .

0 comentarii: