Multumesc pentru sustinere!@

joi, 24 februarie 2011

Multumesc pentru sustinerea mea tuturor celor care mi-ati tinut partea in "scandalul" cu acel no name .
Spun doar cateva nume : DJ Stilo , doamna Rodica Horjea , Monica si multi alti , carora vreau sa le multumesc .
Nu am vrut sa o fac eu pe victima si sa imi tina mie partea .
Cei care ma cunosc cu adevarat , stiu cum sunt.Si nu trebuie sa dovedesc nimanui asta .
Prietenii adevarati ma cunosc , pentru asta vreau sa postez cateva imagini luate aseara in cadrul unor discutii pe chat , unde DJ Stilo si-a spus propria opinie si mi-a luat apararea , si pentru asta are tot respectul meu , pentru ca ma cunoaste si stie cum sunt.
Si punand aceste imagini nu vreau sa apar eu ca" vai , uite ca am sustinatori " , vreau sa dovedesc ca unii stiu sa ma aprecieze si stiu cum sunt .
Iar cei care ma ranesc , nu imi sunt prieteni , nu imi sunt colegi , nu sunt intr-o echipa , ca daca acea persoana era intr-o echipa , nu mai facea asemenea afirmatii tampite .Nu merita sa ii mai pronunt numele sau sa scriu despre el .
Trebuie sa ma dezamageasca cineva , ca apoi sa vad si eu realitatea vietii .

gif animation creator


animated gif maker

gif animators

0 comentarii: