Recomand Victoria Meitescu Site http://oficial-victoria-meitescu.tk

luni, 7 martie 2016

 Nascuta in 23 aprilie, sunt  una din cele cinci fete a lui Ioan si Ana Gandila, din satul Bogatu Roman.
Talentul meu de interpreta incepe sa prinda contur inca de pe bancile scolii  , cand sub indrumarea profesoarei Elena Dordea, imi fac aparitia la diferite serbari scolare. Adevaratul debut artistic il am la Sibiu, in 1987, cand incep colaborarea cu Ansamblul “Doina Transilvaniei” avand-o ca indrumator pe d-na Maria Lia Bologa care m-a incurajat si a ajutat la slefuirea artistica a pieselor.
Urmeaz cursurile Scolii Populare de Arta, sectia canto muzica populara (clasa Maria Lia Bologa) si incep sa colaborez cu alte ansambluri de prestigiu, intre care amintesc “ Cindrelul”, grupul “ Caluserul” din Orlat, condus de dl. Stelian Stoica iar mai tarziu solista a Cercului Militar Sibiu, in Ansamblul Ceata Junilor, avandu-l ca dirijor pe Ion Dragulin.
Particip cu succes la diferite festivaluri organizate la Corabia, Bucuresti, Alba Iulia, Cluj, Sibiu, unde las o impresie buna atat juriului, cat si spectatorilor.
Din palmaresul meu mentionez doar cateva premii, cum ar fi: Locul II pe tara la Cantarea Romaniei, in 1987;  Festivalul cantecului de catanie de la Cluj 1995, iar in 1996 sunt selectionata pentru topul tinerilor interpreti de muzica populara.
Realizez cu succes imprimari la Radio Cluj si Radio Bucuresti, fiind acompaniata de orchestra condusa de maestrul Paraschiv Oprea si filmari la Televiziunea Bucuresti cu realizatoarea Niculina Merceanu.
Din repertoriul mau, desprindem melodii culese din satul Bogatul Roman, Brosteni, Presaca, dar si din Marginimea Sibiului, culese de profesorul Nicolae Suciu.
Mostenind talentul interpretative de la mama mea, iubesc si-mi merg la suflet Baladele: La poarta valeanului, Pe su’ deal pe su’padure, culese de la Maria Daju
De-a lungul  timpului am inregistrat mai multe CD-uri de muzica populara, primul CD “Vantule adie” in anul 1998 cu orchestra “Caluseru” din Orlat condusa de Stelian Stoica, CD-ul 2 “ Ce  e omu pe pamant” in anul 2003 cu formatia Crai nou din Alba Iulia, al 3-lea CD a fost inregistrat in anul 2013 “Mereu mi-aduc aminte” alaturi de orchestra “Jidvei Romania” condusa de Stelian Stoica. O parte din texte au fost compuse de d-na Angela Chelaru.
Pe parcursul anilor am participat la Festivaluri de muzica populara in tata, emisiuni TV cat si la evenimente organizate (nunti, botezuri) La  evenimente abordez cantece din toate zonele folclorice romanesti .
            Va multumesc tuturor pentru tot si va promit ca nu va voi dezamagi !
                                                 Victoria Meitescu

0 comentarii: