A TREIA ZI DE CALLATIS!!!RELATARE DIRECT IN DIRECT!!

miercuri, 12 august 2009




A inceput a treia seara de Callatis.
21.17 - Kripton este trupa care deschide seara, ne anunta ca au un repertoriu nou.
21.20 - Se ofera primul premiu UCMR sa vedem cine-l castiga
21.21 - Poesis sunt primii castigatori, drept rasplata ne canta o piesa
,uhhh canta k1 si acea Felicia Filip
.,a cantat si Analia Selis,Premiul pentru compozitor strain cu succes in Romania ii revineAnaliei Selis,care si prezinta.pfff
21;36..a urcat Ackentii pe scena,au primit premiu ptr activitate in strainatate
21'48///Noni...,parca il si vad cand era mic...,dar uite ce a crescut....are voce..
22;04...oaw cei de la Spin....minunat...imi plac cum canta
aaaa vine pe scena Marius Teicu,i se acorda un trofeu ptr toate hiturile care le-a scris pana acum..
4 tineri interpreteaza melodiile pe care le -a scris Teicu''Muzica,dau viata mea,voi canta ptr mileniul trei,o portocala''
''oare nu i si muzica una dinttre minuni,care adesea poarta in ea,marea taina a vietii./..''
I se acorda un premiu Lindei Teodosiu,fiica saxofonistului theodosiu...
Canta frumos,e o mare artista,dar pacat ca nu stie romaneste
22;30...Macel Pavel...''na na na...cum sa fac sa iti fiu pe plac...zambetul tau ..e in sufletul meu''
Nu imi dau seama de pe acum daca chiar canta live sau face playback..hmmmm LIVE
Oaw...de cand n-am mai auzit superba melodie;;Frumoasa mea...
incep si eu sa cant prin casa...hi hi...''Frumoasa mea in noaptea asta,sa ne iubim ca doi nebuni''
oooo da...frumoasa piesa,....
22;40...pauza 15-20 de minute...offf..ca in fiecare an trebuie intrerupt festivalul,dar cei de acolo il vad..offfffff
23.01 S-a revenit din pauza..in tot timpul asta am ascultat Sofia Vicoveanca
23.02-premiul ptr compozitor din Diaspora il obtine.........domnul Doga...,la insistentele lui,
Marcel Pavel mai revine pe scena si ne mai canta o piesa..,ce melodie misto....
am ramas impresionata,stau in fata tv-ului si ma uit la Marcel cum canta..,fara cuvinte.....
L-as asculta zi si noapte,
Publicul il aplauda..si e 23 '08 si ne mai canta o melodie;;time to sey good bye'' a celebrului Andrea Boceli......lumea la scena deschisa il aplauda....
23;13 premiul ptr succes international se acorda lui Dan Balan///fost O-zone..
fetele au tipau cand i-au auzit numele ,isterie in public
oare ca era el pe scena,ori ca erau prea surprinse???
Canta melodia ;;despre tine'' super...,imi place la nebunie...Acesta melodie e ca un fel de continuare a melodie pe care a lansat-o cu Ozone''Oriunde ai fi''....
offf..n-am nici o bricheta pe aici..ca as face ceva atmosfera.....
e un tip dragut Dan...,ce privire,..ce farmec....uhhhh///
A fugit????
mai vroiam o piesa....offfffff
de ce a cantat doar o melodie???/
23;19//urca pe scena Nico,,,,si invitatele ei??????
oare ce invitate?
ce surpriza....Nico cu band in spate,instrumentisti,chitaristi,tobe si backing vocal..prima melodie ;;love mail;;,e misto...
ce tinuta vestimentara interesanta;))))....
Invita o colega de a ei..oare cine e???
aaa...cand ma uit la stele,vorbesc cu ele...e 23;23 si intra Nicola....upsss ,canta peste pozitiv....

Nicola o invita pe Roxy ROXS pe scena e 23;28...ia sa o vad si eu ,ca is curioasa..
sa mor eu daca am mai vazut-o....
pfffffff....stai ca stiu cine e...cea care a fost in trupa Heavan,Roxana ex Haven...
ia uita-te ce nume de scena are ...ioiiiiiiiiiiiii
lolllll
hmmm...nu -i asa misto piesa...vad ca ma apuca iarasi somnul...hi hi hi..
23;31---o artista care imi place ;;Anne's'....ne face cunostiinta cu noul ei singel''convinge timpul''
La prima auziere,e misto...un nou hit Anne;s''
Sper ca maine sa fac rost de clipurile de la Callatis...ca in seara asta e prea tarziu,si inca is in fabrica.
De ce Anne;s si -a adus chitarist??daca ea face playback??ii era frica singurica pe scena ,cred.....]
23;35--- Ladies...ouuuuuuuuuuuu cum sunt imbracate astea??/de la prima vedere Anka Neaksu zici ca e la judo..,dar e tare piesa....
Si cu aceste fete..,seara cam ia sfarsit aici,dar vine un recital!!!
23;39..E cam la final show-ul..dar acum au Recital cei de la Proconsul...

Abia astept sa intre si sa cante ,frumoasele lor piese..
instrumentistii isi acordeaza instrumentele,Bodo isi ia microfonul si incepe Showul...
;;ochii tai ma mint...''..a inceput cu melodia care imi place cel mai mult''caut altceva;;
Bravo lor...canta live..oaw...
la dans!!!
;;inima imi spune ca tu esti viata mea;;...super...publicul canta cu ei...iar eu dansez pe scaun,fara mare galagie ca doarme mama mea,hi ....
Acum Bodo,pune publicul sa cante...

Incepem sa devenim romantici,Proconsul canta o melodie lenta;;pentru tine'';...
de 7 ori in 6 seri prin vise imi cutreieri ,
din 5 povesti ,in 4 esti ,si imi spui ca ma iubesti
din 3 lumini ,2 ochi senini,sunt ochii tai ;;iubite;;
unul este gandul care ma facut sa cant ;;pentru tine;;
superb....
Si cu acesta melodia s-a incheiat a treia seara de CALLATIS 2009...,sper ca maine sa pun si clipurile,cam atat relatez...ma duc in patutz sa cant eu...hi hi hi...
bye bye!!!

0 comentarii: