PIESELE DE LA INTERPRETARE!! VIDEO!!FESTIVALUL MAMAIA 2009

vineri, 21 august 2009

1. Alexandra Ioana Stan-Sa mori de dragoste ranita..

hmmm...la un moment dat o cam lasa vocea si o tot o ia.....



2. Paula Ghiviriga
“In singuratate” a fost interpretata de concurenta cu numarul doi.


Buna interpretare!!




3. George Augustin Stirbat
Piesa interpretata de el – “Nici o alta dragoste” este o compozitie proprie.


E din Onesti,deci Bacauan de al meu...BAFTA...IMI PLOACE PIESA





4. Cristina Valentina Vasiu
O interpretare care mi-a aatras atentia. “Da-mi din nou curajul de a trai” se numeste piesa interpretata de ea .are voce f.buna....




5. Mihaela Petronela Nechita-melodia''Iarta;;....pfff...am apreciat mult melodia asta,si inca o apreciez..,dar interpretarea lasa de dorit....





6. Daniela Mihaela Cojocaru
“Durerea unei femei” se numeste piesa interpretata de Daniela




7. Mares Pana
Nu pot spune ca m-a impresionat in vreun fel anume interpretarea piesei “Chemarea dragostei” a lui Mares. O voce destul de buna.




8. Anca Hanu
“Am nevoie de iubire” se numeste piesa interpretata de Anca.interesanta piesa si interpretarea.





9. Loredana Ciubotaru-FOCUL,,o buna voce,prezenta scenica,numa buna de castigat loc 1..bravo





10. Florin Moldovan (Naomi)-Oameni





11.Renata Timea Tolvai-Truli----are o voce de exceptie




12. Razvan Cristian Stef
“Aproape de cer” se numeste piesa interpretata de Cristian. Cu siguranta a acaparat atentia doamnelor si domnisoarelor din sala si din fata televizorului. ..


hmmmm dragut tipul



0 comentarii: