TOP 10 VOCI MASCULINE DIN MUZICA CARE IMI PLAC!!!

sâmbătă, 8 august 2009

IMI PLAC 10 INTERPRETI CARE AU VOCE..CARE FAC DIFERENTA DINTRE CEI CARE FAC PLAYBACK SI CEI ARE CANTA LIVE
DE CEI CARE AU VOCE SI DE CEI CARE NU
.
1.Mihai Traistariu-Cea mai buna voce masculina de la noi: poate sa ridice 5 octave si o terta. Pacat ca nu are si piese pe masura… A inceput in Valahia, alaturi de Costi Ionita si Dorin, cantand despre banane, bani si fete. A obtinut locul 4 la Eurovision 2006 cu “Tornero” (compusa de Eduard Carcota). In urma cu o luna a lansat un nou clip, “Puerto Rico“.
2.MARCEL PAVEL-L-am remarcat de cand cu melodia ''Frumoasa mea''
3.ANDREI[ALB NEGRU]-IMI PLACE LA NEBUNIE NOUA LOR MELODIE;;AMINTIRI''
4.ADRIAN ENACHE-UN SUPER TIP,UN SHOW MAN.ATUNCI CAND CANTA,NU POTI STA PE SCAUNE...
TE FACE SA TE RIDICI SI SA DANSEZI..
5.CRISTIAN FAUR-in afara ca e u compozitor vestit,e si un interpret,dar lumea nu il prea stie prestand ca si interpret.
A compus ptr Luminta Anghel,Monica Anghel,etc..
E un om de treaba,eu vorbesc cu el de vreun an prin mailuri..e un dulce.
6.RAOUL-un interpret bun..,are voce...prezenta..,imbina muzica cu utilul,frumosul si placutul....
7.VLAD MIRITA-Consacrat la FESTIVALUL DE LA MAMAIA,unde a luat loc 1,Vlad Mirita,este o voce a muzicii usoare.
A ajuns sa ia si Eurovisionul din Romania,alaturi de Nico,si piesa''Pe-o margine de lume''
8.ALEX-DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE..LA LA LA...I LIKE IT....
9.IONUT UNGUREANU[Provinciai]-imi place cum canta-un interpret cu voce
10.AURELIAN TEMISAN----SUPER

0 comentarii: