POEZII TRIMISE DE ALEXANDRU DAMIAN!

marți, 15 decembrie 2009

Stiu ca nu mi-a fost dat/sa-ti fiu gura care sa doara/de saruturi ce nu le-ai iertat/cand gustai din cafeaua amara/stiu ca nu mi-a fost dat/sa fiu pasii ce duc catre tine/sa-mi prefac bratul meu intr-un pat/sa adormi invelita doar cu mine/stiu ca nu mi-a fost dat /sa ma vad in oglinda din tine/si sa cred intr-un dor disperat/ca te am , ca mi-i dor, ca vii maine/eu recit intr-un gand rugaciuni/de blestem pentru mine chemat/si ma rog la un vis cu minuni/sa mai gust din ce nu mi-a fost dat...

Ma strecor incet intre privirile noastre imbratisate,ochii au intins punti de mangaieri in mijlocul tacerii,ma atingi cu degetele sufletului ravasindu-mi lumea in emotii cu aripi stravezii.Ma nasc la fiecare tresarire,scanteiez de drag,in timp ce ma transform tot intr-o imbratisare.

0 comentarii: