************************* !!!!!!

luni, 11 ianuarie 2010

Esti departe si mi-e dor de tine.
mi-e dor de ochii tai, mi-e dor de soapta ta, mi-e dor de visul tau care s-a infiripat din infinitul sufletului meu apoi a tremurat de frica.
Mi-e dor de privirea ta pierduta in inima mea,
ascunsa adanc in adancul sufletului meu.
Mi-e dor de tine si te vreau langa mine,
acum, ieri, azi si maine si mereu...... si mi-e dor..... mi-e dor de tine.


Am invatat... ca nimeni nu este perfect...
Pana cand nu te indragostesti.
Am invatat ...ca viata e dura...
Dar e si mai si!
Am invatat ...ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta persoana.. Am invatat ca atunci cand porti pica si amaraciune,fericirea se duce in alta parte.
Am invatat...ca ar trebui mereu folosite vorbe bune...
Pentru ca maine poate va trebui sa le retragi.
Am invatat ca un suras e un mod economic pentru a-ti imbunatati aspectul.
Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt...
Dar pot mereu sa fac cate ceva.
Am invatat ca cu cat irosesc mai putin timpul...
Mai multe lucruri reusesc sa fac...


Iubirea-i peste tot, e chiar aici,intinde mana doar si o atingi, Ti-am dat de inteles, Ca te-a ales inima mea...
Iubirea-i peste tot, dar tu nu crezi,
Zambeste in fata ta si nu o vezi,
Deschide ochii, nu ai ce sa pierzi..
.E doar a ta...inima mea...


Sunt o adiere de vant salbatica...
sunt lumina calda a diminetii ce-ti gadila genele lungi pentru a-ti deschide ochii sa vezi splendoarea ce te inconjoara;
sunt o raza de soare calda si firava ce-ti mangaie obrajii fini;
eu sunt roua de pe firele de iarba ce-ti saruta gleznele;
eu sunt un cant al pasarilor ce te incanta cu ciripitul lor vioi;
eu sunt o adiere de vant salbatic ce-ti rasfira firele de par.
Eu sunt o floare mica si tacuta ce iti implora mangaierea,
sunt un gand raslet ce te face sa tresari cand esti singura,
iar tu esti sprijinul meu in lumea cea reala cufundata in visare.


0 comentarii: