O PARERE PROPRIE SI PERSONALA !

miercuri, 24 februarie 2010

Ma gandesc cateodata de ce lumea e asa de rea , si de ce da in cineva care nu le-a facut niciun rau ?
Chiar asa a ajuns tara asta ? plina de dusmanie , rautate , democratie , agresiune ....
Avem in tara boli de tot felul , democratie , betivi , agresiuni , perversiuni ,pensii mici , salarii taiate , disponibilizari , dar avem de toate , mai putin nu avem bani .
Banul in ziua de azi - dovada primordiala de a trai .
Ai banul , esti in fata ..nu ai ban ...stai pe tusa .
De unde pana unde am sarit de la rautate la ban ?
Pai lipsa banilor la unii oameni , aduc rautatea in ei .
Multe furturi , multe omoruri pntru bani .
Daca ma uit la stirile de la ora 17 , ma sperii ce e in tara asta .
Iar presedintele si toti din politica se scalda in bani , si nu ii doare nici in cot ca unii nu au locuri de munca , acoperis desupra capului , punerea pe masa a painii , a mancarii .
Se gandesc doar la ei si la burtile lor , umflate de atatea minciuni si de atatea promisiuni facute .
Si apropos , de democratie .
A ajuns democratia asta varza ....
Hai cu drogurile si cu ierburile halocinogene ca e moda si democratia
Hai cu moda '' emo ''
Si alte si alte '' democratii '' si tampeni care au invadat Romania .
Imi povestea un prieten care a venit de curand din Franta , ca acolo toate strazile sunt curate , nu e mizerie , alta civilizatie .
ok ...si acolo e democratie , dar Romania intrece toate tarile la capitolul asta .
Imi spunea ca toamna cand cad frunzele , sa vezi frunze de la copaci pe jos ?
Niciunde ...nicio frunza ...
Suntem cam departe de civilizatia Frantei
de America , ce sa mai zicem ....suntem in urma cred ca , cu vreo 100 de ani .
Bunele maniere au cam disparut la tineri .
Acum 2 zile am fost cu mijlocul de transport in comun , in oras .
Nu era aglomeratie mare prin autobuz , evident ca nu erau scaune libere , aveam loc rezervat in picioare ;))
Cativa tinerii stateau pe scaune , iar 2 femei in varsta , una dintre ele si cu o carja si vai de ea , stateau in picioare .
Si de la Piata Mare (Florescu) , pana unde am coborat eu la Narcisa , sunt ceva statii in Bacau .Si saraca explica ca e si bolnava , si vine de pe traseul 14 , unde a fost la tribunal.
Pana tura vura , unii dintre ei au coborat intr-o statie , la Orizont , si acea femeie a putut sa ia un loc , macar o statie cat mai avea .
Am coborat si eu , si ea din autobuz , si i-am zis sa ramana cu bine , si sa aiba grija de ea .
Ea imi spune , ca '' sunteti o fata frumoasa , sa aveti parte de un noroc bun si sa va pazeasca Dumnezeu ''
Sunt unii oameni atat de lipsiti de bun simt si de bune maniere .
Incat nu ar ajuta .
Si vorbind de bune maniere , in ziua de azi nici unii barbati ..deci am zis unii , sunt lipsiti de bune maniere .
Nu iti deschid usa cand intrati intr-o incapere , intra tot ei primii si apoi intri si tu
d-apoi portiera :-j nici atat nu o deschide
Nu iti ia haina , nu iti aseaza scaunul la masa .
Platesti tot tu (femeia) consumatiile amandurora .
Eu cand sunt invitata de vreo cineva la masa , la o pizza , la suc undeva , se intampla sa ii zic , uite platim jumate jumate , sau tu consumatia ta , si eu pe a mea .
Ideea e ca de cate ori am zis asa , el a platit tot .
Doar cand ies in gasca , facem cheta si platim consumatia , asta sigur in Bacau .
Imi spunea un bun prieten '' cu bunul simt rezolvi pe toate ''
hmm ..poate ca da , poate ca nu .
Depinde de oameni , ptr ca unii te '' miroasa '' sa vada daca esti tu acea persoana cu bun simt , sau doar dai senzatia ca ai bun simt , si te dai bine pe langa unii sau altii , doar ca sa te laude si sa vada cat de bine te comporti tu , si cand colo , poate acea pesoana se preface doar cu un scop .
Sunt persoane atat de al dracu , incat ptr a castiga sprijin din partea unei familii , ii joaca pe degete , si fac ca ele , si zis ca ei .
Toti suntem predispusi sa intalnim tot felul de persoane in viata noastra .
Sa vina in casa cineva care pe cat de sociabila este , pe atat de a dracului .
Sunt si persoane , care sunt naturale , au bun simt si nu trebuie sa stai langa acea persoana sa o controlezi in ceea ce face , si face totul comform cartii .
Nu se da o persoana care nu este .
Aici ma pot incadra si eu .
Nu o sa dau niciodata senzatia ca sunt desteapta , inteligenta , etc , chiar daca sunt ;))
Nu ma laud singura , e o constatare de la cei din jurul meu .
Poate ca filozofez mai mult .
Nu ma dau ceva ce nu sunt .
Nu ma dau bine pe langa cineva doar sa ii capat atentia .
Nu imi place sa fiu catalogata in nu stiu ce fel .
Imi place sa fiu eu , cateodata mai timida cand trebuie , cateodata impulsiva .
Imi place sa ajut oamenii , familia si chiar ma implic in a ajuta .
Ultima data am ajutat la pomana facuta de catre matusa mea , si am asezat aperitive in farfurii , le-am pus cat mai frumos;)) am servit , am ajutat .
Nu ma laud , dar imi place sa fac asta .
Cine o sa ma cunoasca mai bine , o sa vada cum sunt .
Am si parti rele , uneori ma enervez foarte repede , nu imi plac diferite glume , care implica
personalitatea mea .
Nu imi place ca cineva sa imi spuna , uite cutare vrea o fata frumoasa , desteapta , devreme acasa
Nu pot sa zic ca prin chestiile astea ma loveste , dar e ca si cum , nu ti-ar convenii de acea persoana , tu nu vezi asa ceva in acea persoana si vrei sa fie nu stiu cum , sa aiba 100 de calitati .
si 2 defecte .
Fiecare avem calitati si defecte .
ASTA SUNT , alta mama nu mai face .
Eu as zice , sa facem invers .
Un joc de mentalitate .
Luam un exemplu :
Fata ii spune baiatule , stii mama mea vrea un baiat destept , frumos , sa nu bea , sa nu fumeze , sa fie nu stiu cum , nu stiu ce , sa aiba studii .
Ce parere si-ar da acel baiat in ceea ce priveste pe mama si fiica ?
Ca vrabia malai viseaza .
Ca in mine nu vezi ca sunt frumos , destept , ca nu beau , etc .
Baiatul ar avea senzatia , stai asa , ca fata asta , ii dicteaza ce spune maica-sa , nicidecum , ce ii spune sufletul .
Sa ramana cu maica-sa ..... :-j
Eu as spune ca cei care fac si spun de astea , sa se puna in locul aceluia la care ii spune .
Vice versa .
Era odata o poveste la tv .
Ea divortata si cu un copil , iar el singur , necasatorit .
El spune : pai eu nu o vreau cu copil , etc , etc .
Daca era invers , ea singura , si el divortat cu copil .
Femeia ii accepta si copilul si pe el .
Asa ca , de multe ori cand acuzati , puneti-va in situatia celuilalt .
Se poate intampla si invers , barbat vaduv sau divortat , cu un copil , si care are drept la viata , dar care unii ii judeca , si femeia isi spune , pai , are copil , e vaduv , nu il vreau cu copil .
PUNTI-VA DE FIECARE DATA IN POSTURA CELUI CARE ESTE ''INVINUIT '', CA LA UN MOMENT DAT , O SA VA ATI SEAMA CA GRESITI JUDECAND , SI O SA VA PARA RAU , DAR O SA FIE PREA TARZIU .

Toate in lumea asta nu sunt o intamplare .
Toti suntem predestinati la o soarta , la un destin .
Nu imi plac cei care se i-au dupa studiile fiecaruia .
Eu am studii ..tu nu ai , deci nu esti ptr mine .
Fratilor , aberati cam mult .
Nu traiesti in casa cu diplomele , cu atestatele , cu masterul si doctoratul .
Am intalnit oameni cu 8 sau cu 10 clase , care au stiut cum se face banul , si acum ca au bani au putut face ceva in viata .
Sunt oameni cu 8 clase , care poate e mai inteligent , decat cu unul cu master .
Oamenii care traiesc cu diplomele , inseamna ca ei nu vor iubire .
Se tem de gura lumii , de gura celor din jur .
Ce maaa ? Tu ai carte , esti Mircea Eliade a tarii , si iei pe una care nu are carte .
Chiar asa a ajuns Romania asta ?
Unde mai pui iubirea ? Unde mai pui increderea , credinta , juraminte , dragostea ce va leaga ?
In carti ?
Daca e iubire , faci totul .
In ziua de azi oricine poate face o facultate , fie la 20 de ani , fie la 40 de ani .
Dar iubirea adevarata nu o mai gasesti , daca te iei dupa cutare , dupa diplome si dupa alte alea .
Daca muncesti , banul se face .
Dar cu bani nu poti cumpara iubirea .
Nici cu aur , smaralde
Nici cu bani , nici diamante .

In ceea ce priveste frumusetea .
Frumusetea se intretine , prin machiajuri , fond de ten , rimel , operatii estetice etc , etc .
Nu uit ce mi-a spus un prieten .
''Frumusetea i trecatoare , si tu ramai tot cu frumusetea interioara .
Cine nu stie sa aprecieze femeia de langa el , e un nimeni ''
Are dreptate , poate frumusetea interioara , e mai frumoasa decat cea exterioara .
Unii prefera naturaletea , cat mai naturala , fara fonduri de ten , fara machiajuri , fara nimic
Adevarul ca pe cine placi , il placi sau o placi asa cum este , nu cum ti-ai dorii sa fie .
Sau cum si-ar dorii apropiatii tai sa fie .
Sunt atatea femei frumoase , si in cap 0 .
Proaste , de dau in gropi .
Si gasesc un babalac de asta cu bani , le plimba pe la Milano si Paris .
Le zic niste minciunele si le bag la televizor , sa vada cat de ''vedete '' sunt .
Si cand deschid gura , nu stiu sa zica nici cum se numesc cu buletinele in mana , dar nah ...daca arata super si au un corp de nota 20 , si in cap 0 , degeaba .
Si cand le auzi ca sunt la facultati nu stiu pe ce profile , daca le intrebi din domeniul ala is 0 , ptr ca au parintii bani , are babalacul de langa ea bani , si da bani , si uite asa , i-au unii examene .
Vorba lui Gabriel Fatu .Unele o i-au de jos ca sa ajunge vedete .
Exact o ia de la maturator , portar , sef , se culca cu ei , si ajunge pana la director .
Ca nah , daca se culca cu directorul , ii promite ala , ca o face printesa Angliei .
Vrajeala ...
Dar cam asta se intampla cu o parte din romance .
Nu jignesc pe nimeni , spun ce e in tara asta .
Si cam pe premiza asta , se merge si in cariera muzicala .
Te dai bine pe langa impresar , pe langa producator .
Nu te ajuta vocea , si vrei sa canti , impresarii asteapta , producatorii la fel asteapta o ''bucatica '' buna .
Si se vede din industria asta , care canta si care nu . O sa ajunga tara asta de rapa , si asa suntem cu un picior in groapa , si unu pe mal .

In criza suntem , toate sunt scumpe , si se scumpesc si mai tare .
Nimeni nu face nimic , nimeni nu misca un deget .
In afara de asta , hai sa mai i-au si lucrurile bune din tara asta .
Suntem primii la nefolosirea apei si sapunului , am reusit sa fim primii si la asta .
Suntem primii la ipocrizie , prostie , dusmanie .
Avem in afara de asta , o tara frumoasa , cu multe orase frumoase .
Macar la asta sa fim mandri .
Avem obiective turistice si putem sa ne mandrim cu : Cele 3 sculpturi ale lui Brancusi de la Tg Jiu ( Poarta Sarutului , Coloana infinitului si Masa tacerii ) , avem mina de sare SALIGNA de la TG OCNA , unde am fost si e foarte frumos .
Avem Maramuresul cu ale sale obiective prin portul maramuresenesc , sper sa ajung si pe acolo , avem cimitirul de la Sapana , Sibiul care a fost centrul cultural european cu multe obiective , sau Brasovul cu celebra ''Biserica Neagra '' ., Bucurestiul cu cea mai mare '' casa '' si acea e Casa Poporului , sau Arcul de Triumf , apoi Sighisoara , Zona Moldovei (Bacau , Suceava , Bucovina ) cu ale sale manastiri frumoase si Biserici . Piatra Neamt , unde am fost eu la Lacul Rosu si Lacul Sfanta Ana , si m-am plimbat cu vaporul pe nu stiu ce mare , nu mai tin minte ;)) sau tot in Piatra Neamt , Cheile Bicazului , foarte frumos si acolo , numai munti si foarte mult de mers pe jos , sau la stejarul din Borzesti sau la Ipotesti unde am si fost , foarte frumos dar oriunde am fost am ramas cu amintiri frumoase si excursii frumoase , si mai avem alte si alte orase cu traditii si obiective turistice .
Oricum asta e Romania , cu bune , cu rele , cu criza sau cu obiective turistice .
TRAIM IN ROMANIA , SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL , traiasca Badea ...;))
Cam mult am scris azi , in loc sa scriu de Dragobete , am scris alte ...
IUBITI-VA MULT !






0 comentarii: