BISERICA IUBIRII ! INTERPRET VICTOR SOCACIU !

miercuri, 31 martie 2010

yuhuuu ...acum cativa ani in apropierea sarbatorilor Pascale , am auzit la tv , o melodie cantata de Victor Socaciu .
E ceva special pentru Inviere , pentru credinta si aseara mi-am amintit de melodie ..dar nu mai stiam titlul ..
Asa ca am cautat si am gasit Victor Socaciu -Biserica Iubirii
Sa o auzim ....


Asculta mai multe audio Diverse
SI VERSURILE ;

In biserica iubirii
Peste inima saraca
Dumnezeu din cer apleaca
Raiul vesnic viu

Sub o candela subtire
El ingrijorat asteapta
Sa venim la intalnire
Oricat de tarziu
Inima de-ti este franta

Vasnic Mirele te-asteapta
In camara cea de nunata
Sa-ti dea darul asteptat
Veacul cel neanserat

R: O biserica in lume
Este jertfa de Inviere
Dumnezeu in ea coboara
Bland si luminos
Cei raniti si fara nume
Vin aici spre mangiere
Sa nu moara,sa primeasca
Viata in Hristos

Prin biserica iubirii
Au trecut mereu parintii;
Si mai raii si cumintii
Cautand spre cer

Veacuri multe de durere
Si de multa rugaciune
Au sapat in lemnul tare
Flori de sfant mister

Ziduri sfinte de biserici
Stau mereu in priveghere
Inima sa ti-o desferici
Din tristetea lumii grea
Mirele sa vïna-n ea

0 comentarii: