LA MULTI ANI GEORGE ROTARU !

sâmbătă, 6 martie 2010


Azi interpretul popular si nu numai , George Rotaru implineste o frumoasa varsta .
Eu fiind o fana ce tin legatura cu dansul de vreo 2 ani si ceva , aseara inainte sa ma duc la somn
i-am urat la multi ani chiar la 12 noaptea .
Ii spuneam ca eu ma iau dupa ora Romaniei , el fiind in America .
Acum vreo 2 ani ma vazusem cu Domnul Rotaru la Zilele Orasului .
Inainte de a ma duce la spectacol , afara ploua cu galeata , si il sun si ii zic ''Domnu' Rotaru , cantati sanatos , ca eu nu vin , nu vedeti ce ploua afara ?''
Dar m-am razgandit si imediat ce am ajuns la Insula de Agrement , s-a si oprit ploaia .
Tin minte primele cuvinte pe care i le-am zis au fost ''Buna seara '' , si apoi mi-a raspuns si dansul la ''Buna seara ''
Si ii spun '' Sunt Alina Bacau ''
Si dansul ''Alinaaaaa ''' , tu esti draga?
A fost o reactie foarte buna si nu ma asteptam , ne-am pupat , a facut cunostinta si mama mea cu dansul si am vorbit o multime .
El si prezenta zilele orasului , apoi cobora de pe scena sa stea de vorba cu mine .
Am avut -o in fata si pe Sofia Vicoveanca , dar nu m-am dus sa ii cer autograf.
Mai tin minte ca mi-a dat autograf pe un fluturas de festival , ca eu uitasem sa imi iau un carnetel cu mine :d
Chiar daca eram in doliu , ptr ca unchiul meu nu avea nici 40 de zile , nu am dansat, am fost foarte cuminte , spre deosebire de alte spectacole cand tipam si saream in sus .
Am aplaudat si atat , si cat timp canta Sofia Vicoveanca , am cam facut inconjurul Insulei , cautam un buchet de flori , dar n-am gasit , decat erau ghivece , asa ca n-am mai luat flori .
Apoi am venit si am vorbit cu dansul . Vreau sa zic ca e foarte popular si a stat mult de vorba cu mine , nu e ca alti artisti care sunt fitosi sau spun 2 cuvinte si hai pa , ca ma grabesc .
De asta il admir foarte mult si il intreb eu acum ceva timp daca mai are vreo fana ''nebuna '' asa ca mine ?
Si imi spune ca nu , ca eu fac cat 1000 , una si buna =))
Poate de asta tin legatura cu dansul de atata timp si ma inteleg foarte bine .
E unul dintre artistii pe care ii apreciez si nu as putea sa ma supar niciodata pe dansul .
asa ca '' LA MULTI ANI DOMNU' ROTARU , SA NE CANTATI SI INCANTATI INCA 50 DE ANI DE ACUM INCOLO ''







Asculta mai multe audio Muzica



Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii: