YUHUUUUU ! AM AVUT DREPTATE ...PAULA SELING SI OVI SUNT CASTIGATORII EUROVISION 2010 !

duminică, 7 martie 2010

hEY , a trecut si Eurovisionul asta .De abia asteptam sa inceapa .
A fost un spectacol frumos , cel mai bine organizat , numai ca a fost ceva probleme la voting .
Vreau sa spun ca am incercat vreo 2 ore sa votez ptr Paula si Ovi , pana la urma am reusit .
Dalma a primit si de la mine un vot , dupa multe incercari .
Cel mai usor a mers la Paula Seling si Kamara , cred ca nu a durat un minut , si am si putut vota .
Ptr Hotel FM am dat un vot , ptr Alexa dar si ptr Catalin Josan , specific apel gratuit a fost .De la public, Paula Seling si Ovi au obtinut 23.412 voturi, pozitia a doua fiind ocupata de Luminita Anghel si Tony Tomas cu 10.620 de voturi.

Mi-au placut cum s-au prezentat si show ul pe care l-au avut .
Dupa cum ma asteptam pe Anda Adam nu prea a lasat-o vocea sa cante .
Si nici macar un show ca lumea nu a avut .
Ma mir ca nu a fost ea preferata la public , ptr ca in sondajele de pe internet , ea acumula cele mai multe puncte .
Dar ma bucur ca votul celor 4 judete teritoriale (Iasi , Craiova , Timisoara ,Bucuresti ) , a coincis cu votul publicului .
Paula si Ovi au acumulat cele mai multe puncte de la aceste jurii .
Ce mi-a placut a fost ''recitalul '' lui Horia Brenciu & Company , care au cantat cele mai bune piese nationale si internationale care au fost la Eurovision !
Tare greu a fost la voting , ma plictisisem de cate ori apelam nr ptr Paula si ptr ceilalti , imi scria ''congestie'' era retea ocupata , si cred ca 2 ore am stat cu telefonul in mana ca sa votez .
Cel mai placut atunci cand votai , se auzea melodia de inceput Eurovision si iti raspundea vocea interpretului pe care l-ai votat .
Deci am cam avut dreptate cu asa zisa ''strategie ''
Oricum voci bune au fost , de ex Luminita Anghel , care e o voce buna dar aseara nu prea mi-a placut , vorba compozitorului Cristian Faur , canti '' Save their lives '' si arunci niste fluturi pe scena (fluturi vii) ca apoi sa le calce careva in picioare? si canti (Save their lives).?
Si totusi a luat loc 2 , loc 3 Catalin Josan .
Asa ca acea strategie a functionat , am spus pe 3 februarie ca Paula Seling o sa castige si a castigat .
Eu credeam in treaba asta , ptr ca Paula nu a fost niciodata reprezentanta Romaniei la Eurovision si a sosit momentul sa o faca .
Ma bucur ca am avut dreptate .
In cursul zilei de azi , o sa postez si clasamentul general dar si clipurile de aseara Eurovision 2010 !
yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~





PIESA CASTIGATOARE DE ASEARA - PLAYNG WITH FIRE
PAULA SELING SI OVI

0 comentarii: