RETROSPECTIVA ANULUI 2010

duminică, 26 decembrie 2010

Stiu ca nu prea am mai scris pe blog de ceva timp.
S-au intamplat atat de multe , si am avut atat de multe de facut la alte bloguri , incat am uitat de propriul meu blog .
Incerc sa trag linie la tot ce s-a intamplat in acest an si sa fac un scurt rezumat .Printre lucrurile bune sau mai putin bune , mai trece un an .
Un an in care a fost si bine si rau , in care am trait clipa , am ras , ne-am distrat , am plans , am fost tristi , dar intr-un cuvant asta insemnand VIATA .
Incepand de luna ianuarie 2010 , am incercat sa privesc inainte la un an mai bun , cei drept a fost un an bun , dar nu suficient de bun , pentru ca niciodata nu o sa fiu multumita.
Ca sa trec peste banalitatile in lunile in care nu s-a intamplat nimic important, trec la luna Iunie , in care eu si majoritatea echipei de la Dor de Tara , am plecat din acel radio si am reusit sa facem un alt post de radio - '' Radio Romania Online ( http://asculta.rronline.ro/listen.pls ) .
Pe 4 Iunie a fost deschiderea oficiala a acestui post de radio , am luptat , am sperat si am castigat impotriva tuturor care au fost impotriva .
Pe 16 Iulie deja eram parteneri media la Bistrita Nasaud , in comuna George Cosbuc , unde am fost si m-am distrat alaturi de echipa .Am cunoscut oameni minunati  de la care ai ce invata .
Am cunoscut comuna in care s-a nascut si a trait George Cosbuc si am trait clipe minunate alaturi de echipa si de oamenii din Cosbuc . 

Acum alt episod din viata mea , am ''pierdut '' un prieten bun din Beius , care mi-a fost mereu alaturi , dar din cauza ca am spus tot ce vroiam si ce imi doream , sau ceea ce ne doream amandoi , si eu nu am reusit sa ajung in zona lui , l-am pierdut ca prieten si imi pare foarte rau , dar asta e viata .Bine ca macar raspunde la mesajele de sarbatori .
Dar asta e viata , acum sa trec la ceva ce imi face placere sa ma ocup.

In afara ca ma ocup de blogurile interpretilor Claudia Ghitulescu , Florin Grigore ,Trupa Etno , George Rotaru ,Mihaela Coman Parancea , acum mai nou am inceput o colaborare cu interpretul Ghita Munteanu .
Sunt ''un fel '' de PR :D , ma ocup de blogul lui , de facebook , hi5 .
Incerc sa fac totul bine si sa fie bine pentru toata lumea .Dar ceea ce ma deranjeaza e faptul ca unele guri rele ar spune ca acel facebook nu e al lui , ptr ca nu el sta in spatele facebook ului.
Asta este adevarat.
NU sta in spatele facebook-ului , din simplu motiv ca nu are timp , si din spusele lui , nici nu se pricepe , dar asta nu inseamna ca '' nu are facebook''.
Doar nu e al meu sau nu l-am facut pentru publicitatea mea.
Afisez informatii cu acordul lui , acel facebook este facut cu acordul lui , si poze si alte informatii el mi le da .
La OTV , a spus in direct ca saluta toti 4000 de fani de pe facebook .
Asta inseamna ca nu are ??
De ce oameni buni va dati cu parerea cand nu stiti datele problemei ??
Poate sunteti fani , admiratori , cunostinte , poate unii il stiu fata in fata , dar asta nu va da dreptul sa spuneti ceva care nu e asa .
Cu riscul ca ma voi repeta ...Facebook ul lui Ghita Munteanu este al lui, chiar daca nu se ocupa el personal .
Chiar daca nu e el in spatele ecranului , asta nu inseamna ca nu e al lui , si voi repeta asta , pana imi voi face dusmani si nu ma intereseaza care se va simti ofensat sau enervat de ceea ce spun .
Nu va mai dati cu parerea , nu mai raspundeti la intrebarea ''Ghita Munteanu are facebook ?? cu raspunsul ''Nu are , nu e el , e cineva din Moldova''.
Deci in pozele alea nu e el ?? Acolo nu sunt datele lui?? Toate detaliile si informatiile  despre spectacole ,sau aparitii , nu erau detalii spuse de el si pe facebook lui ?? Erau ptr acea cineva din Moldova ???
Sunt doar un mesager al lui si il ajut cu facebook-ul si voi incerca cand va avea timp , sa il invat sa intre si el pe facebook , ca sa nu mai zica lumea ca nu e el si ca nu are facebook .
  De ce lumea incearca sa isi dea cu parerea cand nu stiu exact cum sta treaba ? 
Pe mine ma deranjeaza lucrul asta .
Cand faci ceva si unii neaga lucrul pe care l-ai facut , din cauza lumii , sau poate se pune problema altfel.
Nu are facebook ptr ca nu el se ocupa.Nu e el , ca se ocupa cineva din moldova.
Si care e treaba ??
E tot aceeasi chestie , ptr ca pun informatii date de el , la inceput ii dadeam absolut toate mesajele si tot ce venea pe facebook adresat lui .
Daca unii nu inteleg ca el nu are timp si pentru a sta pe facebook , si pentru a vb cu fanii.
L-am rugat de atatea ori sa intre , e facebook oficial , nu e facut la misto si nu e facut de dragul de a duce lumea in eroare.
Nu raspund la intrebari adresate lui , dau nr lui de telefon la cei care il cer la un spectacol , la o nunta.
Mereu am dat la nu stiu cati nr lui de tel , pentru ca voiau sa il cheme la nunta.
REPET ...nu mai fiti rai , nu mai vorbiti cand nu stiti despre ce e vorba si spuneti ca acel facebook nu e al lui Ghita Munteanu .
Macar intrebati pe cineva care stie corect datele problemei si chiar pe el , ptr ca ar fi culmea daca ar spune si el ca nu are facebook , ca atunci chiar m-as supara.
Acum .....sa revenim la rezumatul meu :D

Vreau sa imi cer scuze aici pe blog , chiar daca am facut-o si printr-un mail adresat lui Radu Fornea de la K1.
Imi cer scuze pentru articolul acela scris la nervi , cred ca nu mai trebuie sa aplec urechea la ce spun unii sau altii si informatia sa o verific din 3 surse.
Dar dupa cat il stiu pe Radu, e om bun cu suflet mare si ajuta pe oricine are talent si eu cred ca o trupa sau un artist se poate baza pe el si pe colegii lui .

Dupa atatea bucurii ce s-a intamplat anul asta , am mai trecut si la necazuri .
In Octombrie , colegul meu de radio , D.J Cobra , a trecut in nefiinta .
A suferit un accident de masina , chiar in comuna sa (George Cosbuc - Bistrita Nasaud ) , unde si-a pierdut viata, numai la 27 de ani :(.
A fost un coleg foarte bun , un prieten adevarat , un om vesel , cu o familie minunata .
Pacat ca nu o sa il mai aud la radio , pacat ca a murit atat de tanar :(
Dumnezeu sa te odihneasca in pace . Nu te vom uita niciodata .

Am sa mai revin cu alte detalii, si cu alte episoade din viata mea .
Dupa cum vedeti , viata nu iti ofera numai bucurii , ci si tristeti .
Dar ce e viata ??
Viata e frumoasa oricum ar fi ea si cel de SUS , iti da o viata cu bune si rele dar cand El crede ca ti-ai terminat misiunea pe pamant , atunci te ia ..

Voi revenii cu alte episoade dar si cu traficul total dat de WTA.

0 comentarii: