LA MULTI ANI 2011 ! Ce imi propun sa fac pe 2011 !

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Eheee , iaca suntem si pe 1 Ianuarie 2011 .

Sper ca 11 , sa fie cu noroc mai mult fata de anul trecut .
Anul acesta imi propun multe , sper sa le duc la indeplinit.
Primul lucru este sa imi gasesc un serviciu , si sa fie un serviciu stabilit si sa nu mai fiu nevoita sa renunt din cauza salariilor sau a programuui :D
Apoi imi promit mie ca nu ma mai iau dupa nimeni anul acesta si sa nu mai pun la suflet toate rautatile venite ori de la ascultatorii de radio , ori de la persoane care nu fac altceva decat sa isi dea cu parerea fara sa aiba vreo cunostinta asupra subiectului..
Sa nu mai bag in seama comentariile artistilor cu care colaborez si orice ar fi , sa nu mai sufar pentru niciun artist , din cauza diferitelor motive , ori tehnice(ce tine de blog , slide-uri , poze ) , ori de natura personala.
Si sa nu mai sufar din cauza unor oameni care isi dau cu parerea despre facebook-uri , fie oficiale sau dupa parerea lor neoficiale.
Dar vorbeasca lumea cat o vrea , pentru ca incerc sa nu mai pun la sufllet si incerc sa nu mai sufar din cauza acestor comentarii , gen " facebook ul lui Gh Munteanu nu e al lui , ca nu are asa ceva si ca e o persoana din Bacau"
Am zis ca nu ma mai leg de subiectul asta , dar spun pentru ultima oara.
Atata timp cat interpretul stie de acel facebook , el spune sa ii pun noutati pe facebook ca sa stie fanii , si alte lucruri , inseamna ca acel facebook este al interpretului Ghita Munteanu . 
Ca nu sta el sa vorbeasca cu fanii , ca nu pune el poze si alte detalii , este datorita faptului ca nu are timp , si din spusele lui nu se pricepe.Eu sunt doar un mesager al lui .
Mesajele la inceput i-au fost toate transcrise intr-un Word , si i le-am dat lui .
Imi promit mie , ca voi face asa fel incat sa intre si el pe facebook . Eu mereu l-am rugat sa intre si sa ii arat ce e acolo , dar din lipsa de timp nu s-a putut.
Acum am incheiat subiectul asta :)
Pentru anul acesta , 2011 , vreau sa imi mai vad si de viata mea , nu numai de bloguri , colaborari si altele de gen.
Poate daca voi gasi perechea potrivita , ma si marit anul acesta :).
Vreau sa nu mai muncesc pentru unii colaboratori pe degeaba si sa incerc sa ma strecor ca PR si sa incerc a intra mai mult in lumea asta media.
De a intra mai mult , decat sunt bagata :))
Sa fac radio si sa fac emisii cu muzica si nu e bucurie mai mare decat cand lumea apreciaza muzica pe care o difuzezi si chiar sta alaturi de radio si de tine , chiar si de Revelion .
 Imi propun sa organizez un spectacol in care sa fie invitat Ghita Munteanu/ 
Pfff , rectific ....sa organizez un spectacol in care sa fie invitati mai multi artisti :D
Dar mai ales pe Ghita Munteau pentru ca in Moldova nu prea a cantat sau nu a cantat deloc :D, si foarte multa lume il iubeste si il vor in Moldova. 
Imi propun ca eu si cu colegii mei la radio sa organizam un spectacol sau mai multe , in care sa fim parteneri media sau la un anisor de Radio Romania Online pe 4 Iunie , sa facem un MEGA SHOW SI UN MEGA SPECTACOL , asa ca aviz sponsorilor ..
  Imi place ceea ce fac si anul asta sper ca voi face tot ce o sa imi placa si din fiecare moment si minut al vietii  inveti foarte mult , doar daca ai de la cine .
Imi propun sa reinnoiesc legaturile cu artistii colaboratori ai radioului , dar si de a contacta alti artisti . 
 Imi propun sa nu dezamagesc prietenii buni , sa nu ma dezamagesc pe mine , sa nu imi dezamagesc mama .
Imi doresc sa imi intalnesc sufletul pereche si sa imi intemeiez o familie , asa cum viseaza toate fetele , si sa am o familie minunata/
Anul asta mi-am propus sa nu mai tolerez indiferenta , prostimea cu voie , adica prostimea rea intentionata , care nu au altceva de facut decat sa enerveze omul si de a-l scoate din sarite .
M-am  saturat ca in Romania asta sa se promoveze prostimea , incultura , muzica de proasta calitate , pitipoancele care vor sa se afirme cu orice pret .
 Macar muzica sa o putem salva si sa ramana si peste 20 de ani in mintea noastra .
        Momentan nu mai stiu ce sa mai scriu dar sper ca macar jumate sa se indeplineasca anul acesta si sa fie un an bun din toate punctele de vedere  .
Si va doresc si voua , celor care imi cititi blogul , ca fiecare dorinta sa vi se indeplineasca si sa fiti iubiti si sa iubiti , pentru ca viata e scurta si merita traita, si daca nu o traim acum , cand sa o mai traim??
Viata ne ofera multe , numai ca trebuie sa stim sa profitam si sa ne multumim cu ceea ce ne ofera , si daca mai e un pic de noroc , totul va fi bine .
LA MULTI ANI !!

0 comentarii: