Blog Partener cu interpretul Ionica Morosanu'

joi, 5 mai 2011

Dragii mei , dragele mele , am devenit blog partener al Interpretului Ionica Morosanu.

..Acum cateva zile am decis sa facem schimb de bannere partenere , el cu banner spre blogul meu , iar eu cu banner spre site-ul lui .
Si oricum , pentru orice fel de promovare are nevoie , fie scrisa , fie audio , am sa fac tot ce imi sta in putinta pentru a duce promovarea la un bun sfarsit.
Melodiile lui , i-am promis ca eu le voi difuza prima , si apoi am sa le dau si colegilor de la radio , spre a-le difuza .
Ii multumesc pentru amabilitatea de a-mi da doua , din cele mai noi melodii ale sale .
Pentru spectacole , nu ezitati sa il contactati la nr de tel :0769 65 82 53 si mai multe detalii despre el si toata activitatea lui puteti gasi pe : http://ionicamorosanu.ro
Seara faina ,
Alina

0 comentarii: