Despre interpretul Mihai Stoica - (Interpret muzica populara)

vineri, 5 august 2011

Despre interpretul Mihai Stoica.... http://interpret-mihai-stoica.tk/
De ceva timp , colaborez cu interpretul de muzica populara - Mihai Stoica.
Va las mai jos o descrierea a sa si a carierei sale.
Bafta Mihai Stoica.

  " La varsta de 23 de ani in anul 1982 am inceput scoala populara de arta si am terminat-o in 1985 , dupa care am mai facut 2 ani de canto popular la Rapsodia Romana cu domnul profesor si solist Gheorghe Turda.

In timpul cat am facut Scoala Populara de arta si pana in anul 1987 am cintat la mai multe ansanbluri precum :
 * Plaiul Romanesc
 * Ansanblul  Perinita
 * Ansanblul Hora Bucurestiului. etc.ca si colaborator.

In anul 1987,am cistigat premiul 1 pe tara ,la festivalul National Cintarea Romaniei.
          Am colaborat cu aceste ansambluri pina in 1994 ,dupa care,am inceput sa cant  in diferite tari ale Europei ca :
Grecia , Franta , Germania , Belgia , Spania  , Portugalia,etc.
          Din anul 1999 am inceput sa imprim prima caseta audio pentru piata muzicala.
Pina in prezent am 6 volume pe, piata muzicala ,ultimul CD fiind inregstrat cu Ansamblul Doina Gorjului sub bagheta marelui dirijor Aurel Blondea. "
Pentru muzica audio ccu interpretul Mihai Stoica , videoclipuri si poze cu Mihai Stoica , puteti accesa site-ul oficial http://interpret-mihai-stoica.tk/ - Interpret muzica populara Mihai Stoica !

0 comentarii: