15 Ianuarie 2012 este o data importanta pentru Literatura Romana - Mihai Eminescu - 162 de ani !

duminică, 15 ianuarie 2012




Se implinesc 162 de ani de la nasterea Luceafarului poeziei romanesti - Mihai Eminescu. Il poti omagia ascultandu-i cele mai frumoase poezii in format mp3, intr-o varianta exclusivista, un tezaur de 153 de poezii, printre care se numara si : Luceafarul, Mai am un singur dor, Ce te legeni, Criticilor mei, Colinde colinde, Doina, Pe langa plopii fara soti, Scrisoarea I - V , Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie, Calin (file din poveste), Rugaciunea unui dac, si multe altele.

Acest CD te va ajuta atat la scoala, in trafic (cand nu vrei sa fii deranjat), sau poate fi un cadou perfect pentru membrii familiei tale sau profesori, care iti vor multumi pentru alegerea facuta !!

Comanda acum primul CD continand opera poetica integrala a lui Mihai Eminescu.

Pentru mai multe detalii acceseaza http://www.mihaieminescu.eu/cd.php










Ion si Doina Aldea Teodorovici - Eminescu

La zidirea soarelui se ºtie
Cerul a muncit o veºnicie
Noi, muncind întocmai, ne-ales cu
Ne-am ales cu domnul Eminescu


Domnul cel de pasãre mãiastrã
Domnul cel de nemurirea noastrã
Eminee-eee-scu
Eminee-eee-scu

Mi-l furarã, Doamne, adineaori
Pe înaltul domn cu tot cu lauri
Mã uscam de dor în piept cu plânsul
Nu ºtiam cã dor mi-era de dânsul

Nu ºtiam cã doina mi-o furarã
Cu strãvechea ºi frumoasa þarã
Eminescu,
Eminescu


Suntem în cuvânt ºi-n toate
Floare de latinitate
Sub un cer cu stele sudice
De avem sau nu dreptate
De avem sau nu dreptate
Eminescu sã ne judece
Eminee-eee-scu

Acum am ºi eu pe lume parte
Pot îmbrãþiºa mãiastra-þi carte
ªtiu cã frate-mi eºti, ºi-mi eºti pãrinte
Acum nimeni nu mã poate minte

Suntem în cuvânt ºi-n toate
Floare de latinitate
Sub un cer cu stele sudice
De avem sau nu dreptate
De avem sau nu dreptate
Eminescu sã ne judece
Eminescu

Bine ai venit în casa noastrã
Neamule, tu floarea mea albastrã
Eminescu, Eminescu

0 comentarii: