POATE ! :(

vineri, 3 februarie 2012

Poate cateodata trebuie sa las totul in urma si sa o iau pe un drum nou.
Poate ca nu ar trebui sa traiesc in trecut,ar trebui sa il las in urma,chiar daca nu vreau.

Poate imi este greu sa iau o decizie,poate nu stiu ce sa fac,sunt nesigura,nu stiu ce simt,nu stiu ce vreau,nu stiu ce sa zic,nu stiu de ce dracu' sunt asa.
Poate ar trebui sa imi bag picioarele in ce simt si sa fac ceva sa nu mai  fiu asa fraiera cum sunt.
Poate ar trebui sa nu mai tin in mine tot,fara sa arat ce simt,fara sa ii las pe ceilalti sa vada cand sufar,fara sa imi ascund latura slaba a mea.
Poate ar trebui sa ii spun omului verde in fata ce am pe suflet si ce ma deranjeaza,sa ii spun atunci cand tin la el,sa ii spun atunci cand ma enerveaza,sa ii spun tot ce ma framanta.
Poate nu ar trebui sa mai fiu asa fraiera,sa ii ajut pe toti,si sa imi fac griji pentru ei,cand ei doar profita de mine,durandu-i defapt in fund pe ei ce mi se intampla mie,daca am nevoie de ei,sau daca simt nevoia sa le vorbesc.
Poate ar trebui sa fiu altfel si sa nu mai pun totul la suflet,sa nu mai fiu asa "blanda" cu ei,sa nu ii las sa isi bata joc de mine si sa ma suceasca cum vor ei,ca mai tarziu,sa nu am niciun sprijin din partea lor.
Poate ar trebui sa am mai multa grija de mine,si sa ii uit o clipa pe ceilalti.Ar trebui sa ma fac ca nu vad ce patesc ceiilalti,sa nu imi pese,sa fiu indiferenta.
Poate ar trebui sa nu mai fiu atat de atasata de unele persoane,poate ar trebui sa imi dau seama ca nu toti pe care ii numesc prieteni,ma numesc si ei,la randul lor,prietena.
Poate ar trebui sa fiu altfel,sa fiu mai tupeista,mai indiferenta,mai sigura pe mine,mai atenta la cei din jur si sa nu mai tin la persoanele care ma ignora.
Poate....ar trebui sa las trecutul in urma,si odata cu el si ceea ce simt,si sa o iau pe un alt drum,fara sa ma mai las condusa de sentimentele mele petru cei care nu ma merita acum.
Poate nu toate greselile pot fi reparate,poate nu ii poti forta pe ceilalti sa tina la tine.

0 comentarii: