Eugen Popa( de la Calarasi )si Formatia Favorit ! Despre formatie si muzica lor ;)

luni, 5 martie 2012

Prin munca , vointa si spirit de echipa , s-a lansat pe piata muzicala EUGEN Popa SI FORMATIA FAVORIT.

 

 O formatie ce imbina utilul cu placutul , facand din asta o trupa ce canta si incanta inimile tuturor ,prin genul muzical diversificat , pe care ei il pot canta.

   De la muzica etno si populara , pana la muzica usoara , EUGEN POPA SI FORMATIA FAVORIT , va poate canta cu mare drag si virtuozitate la toate nuntile si petrecerile voastre , facand ca evenimentul  sa fie de un real succes , ca sa nu va puteti deslipi de ringul de dans.


    DESPRE EUGEN POPA

  " Eu cant de la varsta de 7 ani , am studiat chitara clasica la Scoala de Muzica .

          La inceput am cantat muzica clasica , dupa care am inceput sa ma reprofilez pe genul de petrecere , cantand la nunti , botezuri , asta se intampla pe la 14 ani.

  Deja la 18 ani , am reusit sa ma angajez la Ansamblul Profesionist din Calarasi  si in care sunt si acum, cu care am mers in foarte multe tari  : Europa , America , Japonia , Dubai .

     Eu as vrea sa ma axex pe o cariera proprie impreuna cu Formatia Favorit , incat sa cantam cu drag si placere , la orice eveniment.

Pot spune ca formatia mea si e familia mea , pentru ca eu cant cu fratele meu si inca 2 verisori , si ne-am dori sa fim apreciati la adevarata valoare , pentru ca am numai profesionisti langa mine .

              Cu mult respect pentru toti ce intra pe site-ul nostru ,

                                                            Eugen Popa"


 COMPONENTA TRUPEI :

Eugen - Voce

Mirel - Orga

Ion - Clarinet

Cristian - Acordeon


 Noi suntem Formatia Favorit si Eugen Popa, si va multumim ca sunteti alaturi de noi si va promitem ca nu va vom dezamagi !

Pentru spectacole si nunti : 

0763 866 543

 sau mail la alina_romania_online@yahoo.com

 

0 comentarii: