LA MULTI ANI , DRAGII MEI ! AN NOU FERICIT - 2013 !!

duminică, 30 decembrie 2012

Dragii mei, dragele mele , mai e o zi si vine un nou an.
Sper ca o sa fie mult mai bun , mai cu impliniri si reusite.
In acest an care tocmai trece , am avut parte si de lucruri frumoase si mai putin frumoase, de prieteni ce au fost langa mine si m-au sustinut in tot ceea ce imi propusesem sa fac.
De persoane din jurul meu care m-au iubit neconditionat , indiferent de imprejurare si le multumesc .
  Pentru anul 2013 as avea multe de planificat , dar important e sa am sanatate , ca apoi o sa le fac pe toate.
La inceputul anului 2012 ce va trece , mi-am facut o lista cu ceea ce o sa am de facut ptr acest an , multe dintre obiective le-am atins , si sper ca si anul acesta 2013 o sa imi ating toate telurile.
La sfarsitul lunii Ianuarie , am un examen de sustinut ptr psihologie , de pregatit si de dat probe pentru un nou post de radio  , de iubit si de a-mi vedea de viata mea ...
Si de ce spun de a-mi vedea de viata mea?
Ptr ca m-am preocupat mereu de oameni care nu le pasa de mine , de oameni care nu dadeau un semn , un telefon , decand cand isi aminteau .
Ptr ca mereu am fost prezenta pe postul de radio Romania Online , si am depus munca si sentimente , si m-am dedicat muncii si nu am avut viata mea.
Ptr ca mi-a pasat mereu de binele celorlalti din jurul meu , si nu binele mele ...., iar ptr ei ...binele mele ..era raul lor .
Ptr ca am crezut cu desavarsinta ca rudele sunt ajutorul de nadejde cand ti-e greu ..dar FALS , rudele sunt cele care te sapa cel mai tare ..pana in fundul Iadului.
Ptr ca uneori sunt naiva si am incredere prea repede in oameni , care apoi ma dezamagesc
DAR TIME OUT ..astea vor fi parte din TRECUT !
O sa fiu buna cu cine merita , si rea si a dracu cu cei care ma supara.
GATA CU BUNATATEA ...care ma calca pe bataturi , si nu mai tac .
 Alte planuri ptr 2013 ?
SA MA CASATORESC :)
 Consider ca am ajuns la o varsta -24 de ani , in  care vreau sa am familia mea, sotul meu si copilul meu.
Sa pot sa iubesc si sa fiu iubita si respectata .
Nu imi doresc altceva decat iubire , loialitate , respect si intelegere.
Daca acestea exista , banii si altele ..vin de la sine.
Poate sunt prea cuminte ptr secolul acesta si ptr anul in care traim , ca nu vreau masini , bani , vile , etc
Consider ca daca le ai pe acestea , si nu ai sanatatea si pe cineva alaturi , degeaba le ai ???
Ce folos sa ai masina ..si sa nu ai cu cine sa te plimbi , ce folos sa ai bani , daca nu aduc fericirea si iubirea sincera , si sanatatea ???
 Daca ai sanatatea si iubirea alaturi , poti misca muntii din loc , pt ca dragostea iti da puterea , unde-s doi...puterea creste.
Ce imi mai doresc ???
Sa dau probe la un post de radio in FM si sa fiu acceptata
Sa o am mereu pe mami langa mine si persoanele dragi sufletului meu .
Sa gasesc mereu persoane care sa ma merite.
  Dragii mei , va doresc sa aveti un REVELION DE VIS , alaturi de cei dragi voua , plin de sanatate si lumina
Sa aveti mereu speranta zilei de maine , si nadejdea intrun Hristos , si sa iubiti , sa fiti fericiti , si impliniti !
Fie ca anul 2013 sa fie cu NOROC , BELSUG SI SANATATE !
  LA MULTI ANI !!!

0 comentarii: