Adina (Heaven) feat Mirame - Lipsa ta (videoclip)

joi, 1 mai 2014

Am visat dintotdeauna la un proiect muzical doar al meu, iar acum am facut pasul acesta, doar dupa ce am primit binecuvantarea fetelor. Heaven este trupa mea de suflet si vom merge, in paralel, mai departe, atata timp cat si ele isi vor dori lucrul acesta. Vom ramane mereu la fel de unite. Am ales sa colaborez in continuare, cu aceleasi persoane, in ceea ce priveste productia muzicala – Kazibo Music, Alex Pelin, Ovidiu Baciu, Dan Andrei Deaconu si Daniel Costache. Alaturi de Cat Music am facut primii mei pasi in muzica, in trupa Heaven si colaborez, in continuare, tot cu cei de la Cat Music ", a declarat ADINA. Lyric video-ul piesei “Lipsa ta”este realizat de catre Royal Dot, iar grafica de catre Vlad Petrescu si a fost filmat in Vila 23 din Snagov. Adina a colaborat cu Ana Mironescu pentru make-up, iar de styling-ul ei s-au ocupat Manuela Pungan si Anca.

0 comentarii: