Delia feat. Speak - A lu' Mamaia (imnul statiunii Mamaia)

joi, 1 mai 2014

Imnul Mamaia 2014 se numeste "A lu' Mamaia" si este cantat de Delia feat. Speak – o colaborare ce a luat nastere cu success in laboratoarele Ha Ha Ha Production.

De muzica s- au ocupat Smiley si Maxx Kissaru, iar la versuri au contribuit cu ingrediente Smiley, Speak, DOC si Micu Dorian.
Am primit bucuroasa propunerea de a canta noul imn al Mamaiei si cand am ascultat pentru prima oara piesa, nu m-am putut opri din topait si fredonat. A fost usor sa trag voci cu Speak, imi place mult de el ca si artist si cred ca facem o “pereche muzicala” perfecta. Nu cred ca ar fi putut iesi o combinatie mai buna decat asta. A lu’ Mamaia este melodie verii 2014! – Delia.
Este o colaborare pe care orice artist din Romania si-ar fi dorit-o! Pe Delia o ascult inca de cand eram mic si faptul ca avem o piesa impreuna nu ma poate face decat sa ma simt onorat. Cat despre piesa, am asteptat de mult aceasta lansare. Imi place foarte mult sound- ul si sper a lumea sa se conecteze cu noi mai mult prin acest intermediu. – Speak.

0 comentarii: