Nicu Calut-Site http://www.oficial-nicu-calut.tk

marți, 5 iulie 2016

Intrati pe site oficial Nicu Calut-http://www.oficial-nicu-calut.tk

Determinarea si dorinta de a face o diferenta in peisajul muzical romanesc, talentul si dedicarea, au reprezentat ingredientele succesului interpretului Nicu Calut !
      Vocea calda cu care incanta publicul larg, dar si reactia publicului ,l-au determinat sa isi doreasca si mai mult sa incante auzul romanilor si dincolo de granitele tarii ,ducand muzica de petrecere si manele , unde a fost primit foarte bine de comunitatile de romani din strainatate !
  Reactia placuta a publicului la melodiile mele , ma fac sa nu dau inapoi , ci sa merg inainte spre a face lumea mai fericita ascultand o muzica buna , de a nu dezamagii pe cei ce ma invita la petreceri si de a canta si incanta pe cei ce sunt departe de casa lor!
                          In mai multe cuvinte ma veti regasi mai jos ...
           Ma numesc Nicu Calut , nascut la data de 18 Ianuarie 1969 , in Constanta si sunt interpretul inimilor voastre si sunt bucuros ca va pot incanta la fiecare eveniment!
Mi-am inceput cariera muzicala pe la 14 ani, pe atunci cantam la diverse evenimente si asa mi-am putut castiga primii bani. Am vrut sa transmit publicului ca pot sa ma adaptez cu usurinta la cererile lor si sa interpretez manelele si muzica de petrecere iar la cerere va pot canta si incanta si la acordeon, pentru inima fiecarui roman .

     Am avut aparitii tv , la Alpha Media , Taraf Tv , si in alte televiziuni locale ,  ceea ce m-a facut si mai mandru de mine si de puterile mele , sa pot demonstra publicului ceea ce pot si datorita publicului sunt vazut si apreciat de atatia ani !
          Ma caracterizeaza seriozitatea si sunt un om de cuvant si tot ceea ce trebuie sa faceti , e sa ma contactati si o sa vedeti acest lucru la evenimentul pe care il aveti.;
             Colaborez foarte bine cu doi interpreti foarte valorosi - Doru de la Constanta si Costi Damian.
Colaborarea mea cu Doru de la Constanta , este o colaborare foarte frumoasa , ducand la multe evenimente impreuna.
         Pe langa aceasta colaborare de ani de zile , exista si o prietenie frumoasa !

                Doru de la Constanta , este un tanar foarte ambitios , talentat , nascut la data de 21 Iunie 1982 , desigur in Constanta , avand la activ multe videoclipuri si colaborari cu RoTerra Music , Dan Bursuc , Nek si cu multi altii !
   Genul muzical ce il caracterizeaza  este maneaua si de aceea are asa de mult succes !
           Un alt colaborator al meu este  Costi Damian ! 

Tanar optimist , talentat , nascut la data de 26 August 1986 , in Constanta , el avand colaborari si cu Cristian Rizescu si cu alti interpreti , cantand cu daruire pentru publicul ce il iubeste de atatia ani !
     Ei sunt colaboratorii mei si la cerere , alaturi de mine, ii puteti vedea si asculta si pe ei .

Nicu Calut , va ofera o gama variata de servicii muzicale pentru satisfactia tuturor preferintele de la formatie de nunta avand in repertoriu manele , muzica de petrecere si la cerere melodii de ascultare si voie buna ! 
      Va pot incanta la diferite evenimente :  nunti , botezuri , party , receptii , majorate , zile de oras/zile ale comunei si garantat petrecerea ta va fi un real succes !
Muzica noastra te binedispune cu fiecare vibratie a notei !
Evenimentul dumneavoastra va avea o mega petrecere , majoritatea melodiilor sunt cantate intr-o nota vesela , optimista , petrecareata , astfel incat invitatii vor fi multumiti de alegerea facuta !

0 comentarii: