Gigi Valentin Site oficial http://www.oficial-gigi-valentin.tk

miercuri, 30 noiembrie 2016

Determinarea si dorinta de a face o diferenta in peisajul muzical romanesc, talentul si dedicarea, au reprezentat ingredientele succesului interpretului Gigi Valentin !

Pentru evenimente si spectacole-site oficial  Gigi Valentin http://www.oficial-gigi-valentin.tk

       Vocea calda cu care incanta publicul larg, dar si reactia publicului ,l-au determinat sa isi doreasca si mai mult sa incante auzul romanilor !

      Mai multe detalii despre mine, veti gasi mai jos..

De mic copil am cantat si visam sa devin cunoscut pentru melodiile ce le interpretam si pentru timbrul meu vocal.

  Anii au trecut , am mai acumulat experienta dar si curaj , sa intampin aceasta cariera cu bratele deschise si din anul 2011, visul meu s-a dovedit realitate.


 

  Viata mi-a dat sansa sa fiu acolo unde vreau si anume in inimile publicului si a celor ce le place muzica populara , incat sa demonstrez tuturor ceea ce pot si sa fiu pe placul la toti romanii de oriunde s-ar afla !

        
Muzica mea te rasfata cu fiecare vibratie a notei,astfel invitatii sa nu se deslipeasca de ringul de dans

   Colaborez cu aceeasi colegi intrumentisti, de cand mi-am inceput cariera ,ceea ce a facut sa devenim din ce in ce mai mult profesionisti si mai vazuti in ochii celor ce ne invita!

     Intotdeauna am dat dovada de seriozitate si am adus la scena si la public, toata mapa muzicala pe care o stim, si voi, tot ce trebuie sa faceti, este sa ne invitati la evenimentele dumneavoastra, sa va putem demonstra acest lucru si va garantam o petrecere de neuitat!

             

       Va pot incanta cu melodii la cerere, manele , melodii de ascultare , incat fiecare invitat sa nu aiba nimic de reprosat , altfel reactia placuta a publicului m-au facut sa nu dau inapoi  si de a nu dezamagii pe cei ce ma invita la petreceri si de a canta si incanta pe cei ce sunt departe de casa lor!

 

Gigi Valentin alaturi de cei mai profesionisti instrumentisti(acordeon, orga,vioara,saxofon) va ofera o gama variata de servicii muzicale pentru satisfactia tuturor preferintelor voastre : melodii de muzica populara din toate zonele tarii , manele , melodii la cerere , de ascultare ,etno, usoara iar la cerere putem venii si cu alte instrumente depinzand de zonele tarii!


Va pot incanta la diferite evenimente :  nunti , botezuri , party , receptii , majorate , zile de oras/zile ale comunei si garantat petrecerea ta va fi un real succes !

Daca vrei ca alegerea ta , pentru evenimentul tau, sa fie Gigi Valentin, atunci ai facut alegerea perfecta!

    Evenimentul dumneavoastra va avea o mega petrecere , majoritatea melodiilor sunt cantate intr-o nota vesela , optimista , petrecareata , astfel incat invitatii vor fi multumiti de alegerea facuta !

                                                    Cu respect, Gigi Valentin

0 comentarii: