DESPRE ACTORUL GABRIEL FATU SI.......;;IUBIRE CONFORT 2''

vineri, 10 iulie 2009











S-a nascut intr-un sat numit Luminita, comuna Topolog, in judetul Tulcea.,la data de 21 iulie 1975.
Dupa liceu a venit la Bucuresti si patru ani consecutiv a dat examen la teatru.Intr-un final a reusit, a absolvit in iulie 2000, dar vroia sa renunte, deoarece, credea atunci,"daca nu stii pe nimeni nu prea ai sanse....".
A vrut sa mearga la Tulcea sa lucreze in asigurari.
Primise o invitatie de la Cairo pentru festivalul de teatru din septembrie si a vrut sa mearga, totusi, sa joace spectacolul, sa nu incurce echipa.Si, s-a intors plin de glorie: a primit "Premiul pentru cel mai bun Actor".
La intoarcerea in Romania, a primit un rol intr-un nou spectacol la Teatrul de Comedie, apoi la Nottara.A intrat si la televiziune, s-a angajat la UNATC (fostul IATC).
Din 2004 pana in 2006 a jucat la Teatrul Foarte Mic. din Bucuresti.Din 2006 joaca in Laptaria Enache in spectacolele "HELL" de Lolita Pille (cu Adriana Trandafir, Cristi Iacob etc) si, in cea mai recenta productie marca Teatrul Daya, "SI CAII SE IMPUSCA, NU-I ASA?" de Horace Mccoy (cu Maia Morgenstern).In afara de teatru, face reclame, turnee si o emisiune la OTV : "Nu te supara, frate!". In 18 ianuarie 2006 a obtinut titlul de "DOCTOR in TEATRU", cu teza: Interpretarea basmelor ca in "visele" lui Freud!A scris doua carti: "Sa nu te crezi Don Juan" - roman, vol 1 si vol 2.

SI COMPANIA DE TEATRU D'AYA VA PREZINTA ''IUBIRE CONFORT 2''....ALATURI DE INDRAGITUL SI SIMPATICUL ACTOR GABRIEL FATU,SI ACTRITA OLIMPIA OLARI.IUBIRE CONFORT 2" de Nicole DUTU Cu: Gabriel FATU si Olimpia Olari Scenografia: Puiu ANTEMIRRegia: Florin ZAMFIRESCUDirector de proiect: Horatiu MALAELEPartener oficial: ROSAL GRUP & TIPOGRAFIA PUBLIROM
Producator: COMPANIA DE TEATRU DAYA & NISSAN QASHQAI
Am avut si eu marea ocazie si marea placere de a-l vedea pe Gabriel Fatu jucand teatru la Bacau,in ianuarie-locatie Teatrul Municipal Bacovia.
Mi-a placut enorm de mult,fiindca el stie cat de mult il apreciez si ca om,dar si ca actor,si rasplata aprecierii mele a fost invitatia data de catre el,spre a venii la teatru.In timp ce eu si mama mea eram in fata teatrului de pe la vreo 6 seara,ma uitam de jur imprejur ca nu mai vedeam pe nimeni,care sa fii asteptat cu nerabdare sa intram la spectacol.
Dar......dintr-o data s-a adunat o multime de oameni,si chiar o doamna care cumparase in acel moment bilet,ma ruga sa ii dau mai multe detalii despre spectacol,cine joaca>cine-s actorii??si altele... si am observat ca unii habar nu aveau cine e Gabriel Fatu...,chiar daca a aparut la tv...imi aduc aminte ca era o fata pe acolo,ce se ocupa cu invitatiile din partea primariei,sau ceva de genu;,..si il cauta pe Gabriel....,si o aud zicandu-i la o alta colega,oare care o fii...cel cu camasa roz ,sau celalat.....???..
.referindu-se la Gabriel si la un domn,probabil...directorul teatrului....,evident ca nu stia cine e....,,,Si sa revin la acea doamna...care ma intrebase....eu....zicandu-i doar ce stiam,si mai mult laudandu-l pe Gabriel si farsele sale,decat pe Olimpia,pentru ca eu una nu o cunosteam decat din acel sitcom-SCENE DE CAZNICIE''
....In timp ce asteptam si asteptam m-am gandit sa ii dau telefon lui Gabriel sa stie ca is in fata teatrului,eeeee adevarat ca prima data n-a raspuns....fiindca imi spusese o tanti,care iesise din teatru ca face repetie...Dupa nici un minut,ma suna inapoi,intrebandu-ma unde sunt si daca am venit??---eu raspunzandu-i ca sunt in fata teatrului si ca il astept.....,dar el imi spune ca vine in 5 minute.
Dar.....nu trecuse nici 5 minute,ca si il vad aparand cu o camasa roz,cu blugi deschisi la culoare si cu o fata zambitoare,cum deschise el usa....eu incercand sa ii i-au mana ,cica sa dau noroc...pfffff....,......apoi....a facut cunostiinta si cu mama,ne-am spus la multi ani....ca degeaba ne spusesem prin mesaje pe telefon sau prin intermediul messengerului,cand trebuia fata in fata,ne-am pupacit ....pe obraz...si pe mine si pe mama........in fine......dupa ce am mai discutat ba una,ba alta...a trebuit sa plece...fiindca incepea marele spectacol''IUBIRE CONFORT 2''.....,doar nu venisesem doar asa...de dragul de a vedea teatrul pe dinafara..
.Intrand inauntru,am vazut o mare de oameni,multi de-a dreptul,care astepta cu nerabdare,ca si mine,de altfel,inceperea piesei...si venirea pe scena a actorilor..
.Sa vedeti ce s-a intamplat.....noi avand invitatie si invitatia nu o aveam in mana,ci doar eram inviatii lui Gabriel Fatu,nu aveam numar pe bilet...,sau numar de loc pe bilet...ca nah...de unde biletul.....si era
;;mare ''batalie pe locuri...,ne mutasem o data de pe scaune... ca...o ''mandra'' care cica avea bilet..,vroia acel loc...in fine ca sa nu fac scandal,am gasit alte locuri....ma rog
..dupa toate astea luasem loc pe un scaun,in gandul meu ziceam,;;daca mai vine cineva ,ma duc la Gabriel Fatu...''.si ii zic sa imi de-a un loc..''....in spatiu probabil...OK....ne-am linistit...era liniste si pace in sala,m-am relaxat...asteptand piesa...s-au stins luminile.....si.........au aparut actorii.....Ce pot spune e ca ''IUBIRE CONFORT 2''.este o comedie spumoasa...EA IL IUBESTE...EL O IUBESTE .........PE ALTA....Erau unele parti din roluri in care te faceau sa razi,si mai mult mare nostru farseor,pardon actor.....care ne facea sa radem..prin rolurile sale....si prin replici...Eu pot doar sa va zic sa va duceti la teatru,si la aceasta piesa,pentru ca nici nu stiti ce pierdeti,mie mi-a placut si il mai astept si cu alte piese jucand pe scena bacauana..


0 comentarii: