FORMATIA GENERIC SAU MUZICA ANILOR 90'--VA AI ADUCETI AMINTE DE EI???

vineri, 10 iulie 2009




Imi amintesc cu nostalgie de muzica anilor 90 si indeosebi de formatia Generic si Dan Ciotoi.
Eu eram mica pe vremea aceia,dar prin 95 sau 96',i-am descoperit linia melodica si muzica speciala interpretata de Dan Ciotoi.
Muzica acestei formatii, plina de mesaje de suflet, ne-a alinat sufletul si ne-a facut sa visam.
Parca in anii trecuti era muzica mai originala,mai frumoasa,alt ritm,,atunci cand muzica de petrecere se auzea peste tot....
Fiecare tanar care asculta muzica din anii 1990 avea in mod obligatoriu si o caseta cu melodiile celor de la Generic.
Trebuie precizat ca muzica celor de la Generic a fost anterioara manelelor,fiind o muzica cu influente balcanice.La prima vedere, Dan Ciotoi (pe numele sau adevarat, Gheorghe Ciotoi), Gigi Bingo (alias Gheorghe Pavel), Daniel Pana si Constantin Rupa par, la prima vedere, putin cam misteriosi.

Imbracati in haine impecabile, artistii au abordat discutia intr-un stil simplu si direct.
In mod cert, stilul ritmat a ramas in memoria acelora care i-au indragit.Iata ca formatia Generic si Dan Ciotoi n-au dorit sa fie uitati si lanseaza un nou album.
Trebuie sa subliniez faptul ca noul album lansat se numeste Daca m-as indragosti. In mod cert,se va vinde ca painea calda,pentru ca albumul include melodii calde,de suflet,si cine a iubit si iubeste formatia Generic,o sa asculte si o sa le cumpere albumul.Mie imi plac melodiile lor,si Chiar le ascult.
Melodia''Ana-Maria''.o ascult cu mare placere,pentru ca am acelasi prenume,iar la''S-a rupt lantul de iubire'',tin minte ca prima oara cand am auzit-o ,am plans...dar nu numai pe melodia asta am plans,ci si pe o melodie veche a formatiei Generic,''Taticul meu intoarcete inapoi''.,..,si iar o ascultam si iara o luam de la inceput ascultand si amintindu-ma de tatal meu care este mort
.
In fine.....FORMATIA GENERIC A AJUNS LA 30 DE ANI DE ACTIVITATE,SI IMPREUNA CU O ALTA FORMATIE CE E TOT DIN BREASLA ANILOR 90'.FORMATIA AZUR SI NELU VLAD,AZI 1 IULIE ,ORELE 20.00,LA CENTRUL CULTURAL''MIHAI EMINESCU''DIN CAPITALA.
Dan Ciotoi şi Nelu Vlad, liderii trupelor Generis si Azur,au promis că vor interpreta cele mai de succes piese ale lor. "Mona", "S-a rupt lanţul de iubire", "Fata de pe plajă" sau "Mihaela" vor reprezenta un "manifest" pentru dragoste, oferit tuturor celor care iubesc sau au iubit, celor care suferă sau au suferit şi celor care ştiu să se distreze cum numai românul o poate face.
Biletele costă 30 sau 40 de lei, în funcţie de categoria de loc, se gasesc la, sediul Centrului Cultural "Mihai Eminescu" din Parcul Naţional

.AU UN CONCERT DE REVENIRE,UN SPECTACOL DE MUZICA LIVE SI DE MUZICA DE SUCCES CE NE-AU INCANTAT DE-ALUNGUL ANILOR.SPER SA VINA SI IN BACAU SA CANTE.



0 comentarii: