OFFF...M-AM SATURAT!!DE CE SI CUM .??..VETI AFLA

vineri, 10 iulie 2009


.M-am saturat sa vad cum oamenii calca pe cadavre pentru a-si atinge scopurile.
M-am saturat sa fim o tara saraca,lipsita de prejudecati,dar cu mari sanse de reusita ,[asta cred ei],ducandu-se in strainatate.
M-am saturat de o lume nebuna,de o lume incapabila sa gandeasca ,de o lume a modernismului...
M-am saturat de lumea rea,de lumea care dusmaneste....dar Dumnezeu nu doarme,El are grija de toti.
M-am saturat sa vad o tara plina de mizerii,plina de gunoaie,si nu avem demnitatea sa ne numim Tara Europeana,suntem doar cu o titulatura.
M-am saturat sa ni se spuna tigani,hoti si etc....atunci cand romanii se duc in tari gen Italia sau Spania.
M-am saturat sa ni se ceara experienta cand mergem la un interviu pentru un loc de munca...dar oare,daca toti angajatorii cer experienta,cum sa acumulam experienta necesara ,daca nu ni se da sansa sa lucram?
Daca nu ni se da sansa sa aratam ca ne place ce facem si suntem apti pentru jobul acela,cum sa aratam asta,cand se cere multa experienta..?????.poate nici experienta de viata nu constituie un avantaj pentru cei de varsta mea, e la mintea fiecaruia ,
noinu avem un bagaj imens de cunostiinte cum are cineva la 30 de ani,sau cel de 30 de ani,nu are experinta si trairile celui de 40.
Dar,fratilor,am ajuns o tara in care nivelul nostru de inteligenta este egala cu pile.,nu cu diplome.cu 5 facultati,10 mastere si 2 doctorate.Ai pile,ajungi mare...nu ai pile,iei un salariu mizer ,minimul pe economie.,si poti sta cu diplomele inramate ca degeaba le ai.O fi bune si diplomele dar o celebra zicala zice asa''CARTE MULTA NU SE CERE,SA FI PROST,SA AI PUTERE''....
Unii nu au scoala multa,poate nu au nici studii superioare,dar au ajuns cineva....Mi-ar placea sa fi promovat la un job,sa fie mandru de merite,sa muncesti pentru statutul tau si in societate dar si la serviciu...sa nu fii acolo,doar ptr ca te-a recomandat,x si y.....
M-am saturat de cei care cred ca dragostea se cumpara cu bani.

M-am saturat sa fim judecati dupa sexe,dupa situatia financiara,statul social,si sa se faca discriminare.
M-am saturat ca Romania,sa fie pe primul loc,la nefolosirea apei si sapanului,la prostitutie,si prostie..
.M-am saturat ca oamenii din jurul nostru sa se ghideze numai dupa bani.Banul in Romania e ochiul dracului,azi il ai,maine nu-i.
M-am saturat sa fim rai,dusmanosi,insensibili,dar fair -play cateodata .
M-am saturat ca statiunile de pe litoral si plajele sa fie murdare,pe plaje gasim de toate:multe ,foarte multe mucuri de tigari prin nisip,ambalajul de la tigari si multe altele.
M-am saturat sa ne dam drept alte persoane si sa fim ,ce nu suntem.
M-am saturat sa ne dam cei mai tari si cei mai mari din parcare,si parcarea e goala si n-are nimeni sa ii vada.
M-am saturat ca unele sa si abandoneze copii nou-nascuti,sa ii omoare,sa ii arunce in tomberon sau wc-uriiar altele se chinuiesc si se roaga spre a avea un copilas.
M-am saturat de barfa multa.
M-am saturat ca cei care se cred mari,sa fie respectati si adorati de populatie.Oamenii parca fiind manipulati,hipnotizati sa spuna ca ei,si sa creada in ei si in cuvantul lor..

. IDEEA E CA M-AM SATURAT,DAR E CERT ,CA ROMANIA RAMANE TOTUSI O TARA FRUMOASA,CU ORASE FIE MAI CURATE ,FIE MAI PLINE CU GUNOAIE,DAR NAH....FRUMOASE...,CU PEISAJE TURISTICE,STATIUNI BALNEO-CLIMATERICE,CU PENSIUNI......SI AS VREA CA TARA ASTA SA REINTRE IN NORMAL,SA NE NUMIM TARA EUROPENA,NU NUMAI PRIN SCHIMBAREA LEULUI VECHI CU LEUL NOU,NU NUMAI PRIN ACEL STEAG SUS PLASAT,NU NUMAI PRIN MAJORAREA EURO...CI SA FIM O TARA DE-A DREPTUL EUROPEANA..NU NUMAI PRIN TITULATURA....SUNTEM IN URMA CU MULTI ANI,CU FOARTE MULTI ANI,FATA DE CELELALTE TARI EUROPENE,FATA DE AMERICA...NU MAI ZIC NIMIK....CA DACA AR FI SA COMPARAM SUNTEM CU VREO 100 DE ANI IN URMA.TARA ASTA OARE SE DUCE DE RAPA???CE FAC GUVERNANTII NOSTRI CARE I-AM VOTAT???DORM IN SCAUNE??FUMEAZA???SI MERG IN VACANTE SI SEJURURI DE MII DE EURO??DAR NOI,OAMENII DE RAND,MURITORII DE RAND,CU CE SUNTEM VINOVATI,CA TRAIM ASA?NOI I-AM VOTAT SPRE A FACE CEVA MAI BUN PTR TARA ASTA,PENTRU NOI,DAR........E JALE......NU AU DE GAND SA FACA NIMIK.....BA DIN CONTRA,MARESC CARBURANTII LUNA DE LUNA,MARESC TAXELE AUTO,TAXELE LOCALE...IAR MARIREA PENSILOR PENTRU BATRANI E PUS SUB SEMNUL INTREBARII.

UNIUNEA EUROPEANA NE-A ADUS CRIZA FINANCIARA,NE-A ADUS DISPONIBILIZARI DIN LOCURILE DE MUNCA.CRESTEREA INFLATIEI SI A SOMAJULUI SUNT LA COTE MARI.PANA CAND O VIATA AMARA SI UN TRAI NEFERICIT IN ASA ZISA ROMANIA-TARA EUROPEANA???



0 comentarii: