REVENIRE CU MELODII DE PE TRILULILU AL FORMATIEI ETNO!!

marți, 11 august 2009






















Hai sa ma tin de cuvant,pentru ca nu se pot pune clipuri de pe trilulilu ,ma gandesc sa pun linkuri unde se pot gasi melodiile sau clipurile Formatiei ETNO,SI A LUI FLORIN GRIGORE.






Florine.,,,,esti dator cu un suc, mami...hi hi....!!!!
si pun si poze...,de data asta imbracat national....












Melodia se numeste ''Joaca mai cu foc''..e super...joci pe ea..pana te dor picioarele,cclik sa auziti!!!

Urmatoarea e ''Mandra floare trandafir''..imi place de oricine ar fi cantata!!




Trupa Etno - Florin Grigore si Claudia Ghitulescu - C-asa-i viata omului







http://www.trilulilu.ro/Ginutu24/8dfec484c94b1b

Pusca si cureaua lata - etno dance, trupa Etno, Florin Grigore si Claudia Ghitulescu


A devenit hit melodia asta,toata lumea o canta!!!!

TOT ASA MA BATE GANDUL..SA IMI I-AU CASA PE PAMANTU;....DAR OARE UNDE AI CASA>??PE MARTE????


Florin Grigore - Mandra olteanca frumoasa, azi e chef la mine acasa,


NO...STAI CA AM INTELES....E CHEF LA TINE ACASA ,CU MANDRE OLTENCE...
DAR CU MOLDOVENCE NU VREI???
ERA CEVA DE GENU;;;Mandra moldoveanca frumoasa,facem chef la mine acasa???''
Ma intreb cand o citi Florin de la Etno astea,zice ca am innebunit..
sa stii ca mai am putin!!!hi hi hiiiiiiii






























CAM ASTEA AR FI....MIE IMI PLAC FOARTE MULT MELODIILE,.

Din surse sigure,spun ca formatia pregateste un album nou,dar revin cu informatii dupe ce il intreb pe dragutul de Florin Grigore!!

HAVE FUN!!!

0 comentarii: