Heaven - Dynamite -single nou

luni, 14 februarie 2011


Trupa Heaven revine in atentia noastra cu un single nou, intitulat `exploziv`, Dynamite.

Melodia este compusa de Gabriel Huiban si contine pasaje de factura indiana, imbinate cu ritmul energic actual.

Lansarea piesei vine odata cu aniversarea a sase ani de la infiintarea trupei Heaven:

`Am vrut sa fie ceva special. Daca in anii trecuti am organizat cate o petrecere la care ne-am adus aminte de momentele de inceput si am analizat evolutia trupei alaturi de prieteni, familie si colegi dragi, anul acesta am ales sa marcam momentul altfel. Dynamite este o piesa la care noi, Gabriel Huiban si echipa lui am muncit luni de zile`, au declarat artistele.

`Desi a fost gata inca din decembrie, am decis impreuna sa amanam momentul lansarii. Asa ca, de ziua noastra, facem noi un cadou fanilor - o piesa noua si o imagine reinventata a trupei Heaven`, au conchis componentele formatiei.

0 comentarii: