Eu in DIRECT LA RADIO ROMANIA ONLINE ..PLUS ..GHITA MUNTEANU IN DIRECT LA RADIO ROMANIA ONLINE !

joi, 26 mai 2011

Aseara am avut onoarea de a-l avea pe Ghita Munteanu ..in transmisiune directa prin telefon ..la Radio Romania Online.
Colegul meu , Laurentiu , care era in emisie  a realizat acest interviu cu interpretul .
Pe parcursul emisie , Ghita nu prea a fost de gasit , dar multumesc finului sau Adi , pentru ca m-a ajutat sa rezolv problema si sa il roage sa iasa afara , pentru a fi sunat.
Multumesc si Calinei , pentru a vb si ea cu cativa prieteni din anturajul lui Ghita .
Si intr-un sfarsit , a fost sunat in direct .
Ce a iesit , auziti imediat !

1 GHITA MUNTEANU - IN DIRECT LA RADIO ROMANIA ONLINE 25 MAI 2011 (De ziua sa de nastere)


Ghita Munteanu - IN DIRECT la Radio Romania Online - 25 MAI 2011 ( DE ZIUA LUI DE NASTERE )

Dupa toate acestea , am fost sunata eu in direct la RADIO ROMANIA ONLINE , pentru a ma auzi ascultatorii ;))


Alina RRO (Borta Ana Maria ) - IN DIRECT LA RADIO ROMANIA ONLINE


0 comentarii: