Poveste de RADIO ! LA MULTI ANI RADIO ROMANIA ONLINE !

vineri, 3 iunie 2011

Personaje principale :

Fondatorul comic - in rolul lui Laurentiu Pintoi.
Vocea din Pitesti  - Monica Carstoveanu
Web masteritza - Alina
Petrecaretul buclucas  - Pavel Kostyn
   Personaje secundare :
Bogdan
Fulguletz_
Iulia
Cristina Ivancov
Alex -Curtea de Arges

Actiunea are loc in decursul unui anisor.
  INCEPUTUL POVESTII !

O zi de vineri frumoasa , calda si plina de bucurii , anunta venirea unui post de radio , ce avea sa aiba tot succesul garantat .
O voce calda v-a intamplinat cu :Buna dimineata , buna ziua , buna seara  Romani , oriunde v-ati afla ", atunci am stiut ca s-a nascut acest proiect frumos numit Radio Romania Online.
Maine pe 4 Iunie , acest post de radio , implineste un anisor.
Un an in care au fost si bune si rele.
Un an in care ne-am cunoscut mai bine , unii cu altii , si am putut sa avem incredere intai in noi insine si apoi in noi , ca si echipa.
Un an in care am avut parte de evenimente frumoase , dar si urate.
Un an in care muzica postului de radio Romania Online ,  a rasunat 24 ore din 24.
Un an in care am fost ascultati chiar de romanii din America , Spania , Italia , Belgia , facand in asa fel incat , acest post sa urce pe gama radiourilor online.
 Un an poate si cu certuri furtunoase , si cu impacari memorabile .
Un an in care noi , cei care facem parte din RADIO ROMANIA ONLINE , v-am oferit sufletul si inima noastra , voua , celor care ati fost alaturi de noi , si indiferent cate radiouri sau chaturi s-au infiintat , voi ne-ati stat alaturi , si pentru asta ma inclin in fata voastra si va multumim.

Un an plin de bucurii , de muzica de petrecere si de joc , ce v-au fost oferite de catre colegul meu , Kostyn.
Nu vreau sa ii fac o descriere ca la carte , pot spune , ca e un moderator ce are succes la publicul ascultator cu muzica sa de petrecere.
Aceasta muzica il reprezinta , mereu e pus pe shotii , glume si vrea sa inveseleasca omul cu muzica pe care o difuzeza in emisiunea "Petrecerea lui Kostyn".
 Un an in care in echipa noastra , ne-au trecut multi moderatori pragul , pot enumera pe : Alina Boboc , Dj Geo ,  Gheorghe , Ioana , Marius Briceag , Dj Tuku , TNS , Cristian Mateciuc ,Camy , DJ Puiu ,  etc , si pentru asta le multumesc ca au ales sa modereze emisiuni la acest post de radio.

De-alungul acestui an s-au intamplat si evenimente memorabile .

La nici 2 luni de la infiintare , RADIO ROMANIA ONLINE , reuseste sa organizeze un eveniment , ce a avut loc in comuna George Cosbuc , jud Bistrita Nasaud.
Noi , impreuna cu regretatul nostru coleg , Cobra , am reusit sa adunam un numeros public in acea seara de 16 IULIE 2010 .
Prezenti la acel eveniment au fost aproape toti colegii : Laurentiu , Cristina , Alex , Dj Geo ( acum EX -RADIO ROMANIA ONLINE), Cobra ( ce a fost si prezentatorul evenimentului ), Iulia, Bogdan , Gabi
Alaturi de noi , au fost si prietenii ascultatori a acestui post de radio : Valentina , Elena Butnaru ( care nu stiu daca mai ne asculta :D), Iulian , Cecilia, Nicoleta , Pitt , Mihai , doamna Rodica Horjea , Gaby Bora si sora ei , etc
A fost o seara perfecta dar si totodata emotionanta . Fiecare s-au cunoscut intre ei , au legat poate prietenii mai stranse in realitate , au dansat si s-au simtit bine.
Cei care au incantat publicul si au descins atmosfera au fost : indragitul interpret RAOUL , indragita Iuliana Cretu , Oana Tomoioaga , ce reprezinta foarte bine zona Ardealului , Elena Soare , "Ansamblul Somesana "







Cel care s-a ocupat in intregime de acest spectacol eveniment , a fost regretatul coleg , DJ COBRA (Nicolae Sangeorzan )
Nu as fi crezut vreodata , ca voi scrie la trecut despre acest om minunat , cu suflet mare , care a vrut ca echipa sa fie mereu unita si audienta sa fie mereu in crestere.
Un nenorocit de accident in ziua de 13 Octombrie , i-a adus colegului si prietenului nostru Cobra , sfarsitul vietii lui si ne-a pricinuit noua si familiei lui , o durere de nedescris .
Un baiat plin de viata si optimism , un om care si-a iubit familia si copilul , cu o familie si parinti minunati , un suflet mereu bland si cu o voce uneori timida , chiar daca in emisiile lui nu se cunostea acest lucru , dar mereu era emotionat in emisii sale .
  Un om care a stiut mereu sa inveseleasca publicul ascultator si sa se faca placut.
Asa era DJ COBRA , un suflet minunat , ce ne-a parasit:( , dar care va ramane mereu in inimile noastre.
In memoriam , vreau sa postez melodiile :"Baiatul meu : dar si "Mai romane "-cu care isi incepea el emisiile .
  Dumnezeu sa te aiba in paza !
BAIATUL MEU - VARIANTA ORIGINALA.


Elena Carstea - Mai, romane

Si acum trec mai departe ...la un eveniment ...placut , chiar daca numai placut nu prea  a fost , nu ca punct de organizare , ci ca suferinta din inimile noastre.
Nestiind , ca urma sa fie ceva tragic in echipa nostra , s-a organizat in data de 14 Octombrie 2010 , la Breaza , in judetul Prahova , "Festivalul de Folclor de la Breaza", unde Radio Romania Online , a fost partener media , avand si un mic studio amplasat special pentru echipa.
La acest eveniment au participat Mihai Traistariu , Marius Boldovin , Plater One si multi altii  .
Poze si video de la eveniment puteti gasi aici 

 http://radio-romania-online.blogspot.com/p/evenimente-rro.html

Dupa aceste evenimente , cum am mai spus si mai sus , ne-au calcat pragul multi moderatori.
Unii mai sunt inca la RADIO ROMANIA ONLINE , iar altii , nu mai sunt.
 De cei care nu mai sunt , numai de bine , nu isi au rostul sa ii mai comentez , daca nu mai fac parte din echipa.
Ne-a calcat pragul si a ramas alaturi de noi , si Monica .
Monica este un suflet mereu romantic , originara din Pitesti , mereu pusa pe glume , si mereu face omul sa zambeasca , ea a venit de la un alt post de radio , pe care nu il mai retin cum ii spune =))). 
Dar ma bucur ca a plecat de acolo si ne-a ales pe noi.
Este una dintre moderatoare , care isi face treaba foarte bine , si ii multumim ca mai e alaturi de noi .











Ajung si la colegul meu Alex ...din Curtea de Arges.
El a fost mai mereu alaturi de noi.
Inceputurile noastre la Radio Dor de Tara , venit cu toata echipa la Radio Romania Online , el si-a luat emisiile , ba in gluma , ba in serios , dar de fiecare data a facut o super emisie , aducand cifra audientelor la limita buna.
 Mai fugitiv cateodata pe la alte radiouri , dar tot la Radioul "Mama" , s-a intors  =))).
  As mai avea de adaugat si pe Bogdan , un baiat timid , dar si totodata nelasator de "tachinarile " colegilor , el a avut si nu stiu daca mai are sau daca mai vrea , emisii la radio .
Vom trai si vom vedea.








Pe Fulguletz_ o asteptam cu emisii cu nerabdare.
Ii dorim nastere usoara , pentru ca asteapta un copil.
Fulg este o persoana foarte sociabila , si de treaba .
De ea am auzit si am auzit-o , in urma cu vreo 3-4 ani , cand veneam acasa de la liceu si aveam un post de tv local cu stiri si horoscop si pe fundal , se asculta Radio Dor de Tara.
Si de atunci ii stiu vocea si nu as fi crezut ca o sa ii fiu colega.
O asteptam cu emisii.
 L-am lasat ultimul , dar se spune ca cel din urma , va fi cel dintai.
Laurentiu Pintoi - Omul din spatele a toate si a tot :D
El este cel care a infiintat acest radio minunat si a facut in asa fel incat , sa tina echipa cat mai unita.
Un om cu suflet mare , cateodata enervant de mare , care a lasat familia , casa si s-a dedicat in intregime acestui radio.
Cred ca toti din echipa , ne-am lasat pe noi , si am fost mereu in intregime cu radioul.
Laurentiu , mereu prezent pe la evenimente , mereu pus la incercare cu diferite subiecte ptr blogul sau , a reusit sa mentina RADIO ROMANIA ONLINE , pe linia de plutire.
Multumim ca ai facut acest lucru si acum ca sa fiu modesta , fara NOI , nu mai exista RRO (sac , sac , sac ) :)).
Trec la prietenii devotati ai acestui radio  , printre ei , enumar pe Valentina , Cristina , Doamna Horjea Rodica , si acum mai sunt nou veniti alti devotati ai acestui radio.
Dar ele trei , au fost secunda de secunda si minut de minut , alaturi de RADIO ROMANIA ONLINE , si pentru asta va multumim.
 Am lasat-o la urma si pe Iulia ( Iulia Blonda _ , ce a fost alaturi de noi si nu prea.
Cam mereu ocupata , o credem , dar a fost si ea alaturi de noi , si in momente frumoase , dar si in momente grele.
Mai mereu cu partea tehnica , ea a incercat sa fie mereu de ajutor in echipa.
O mai asteptam sa se reintoarca .
 In tot acest an , am invatat cat de mult conteaza prietenia intre oameni si intre echipa , chiar daca pe multi nu ii cunosti.
Am incercat si am reusit sa ridicam acest radio pe linia radiourilor online.
Noi suntem mai diferiti , decat celelalte radiouri.
In primul rand , avem multe spoturi de la mari artisti ai scenei romanesti : Marina Voica , Alexandru Arsinel, Calin Goia , Krypton , Ghita Munteanu , Laurentiu Duta , George Rotaru ,Mihai Traistariu , Dinu Maxer si multi , multi altii..
As sta o ora sa ii enumar , dar ii puteti asculta aici http://radio-romania-online.blogspot.com/p/colaborari-artisti.html
Interviuri in direct cu Catalin Crisan , George Ivascu , precum si cu Ghita Munteanu .
Suntem mai deosebiti , si asta ne face mai puternici.
EU , Alina , vreau sa spun ca am incercat sa ajut cat am putut acest post de radio .
De la inceput , m-am dedicat  si am reusit sa fac un blog ptr RRO , un chat , chiar si un NIng .
Tin sa mentionez , ca nu aveam site la inceput.
Controversat a mai fost si site-ul radio , dar sunt multe de povestit despre asta .
Pot sa spun doar ca imi doresc ca acest radio , sa ajunga printre radiourile favorite ale ascultatorilor.
De curand va incant si cu muzica de petrecere sau muzica anilor 80-90 si ma face bucuroasa , cand vad ca va place ceea ce difuzez .
A fost un an plin de bucurii si tristeti , dar cu voi , ascultatorii alaturi , ne-ati facut viata si munca mai usoara.
Alaturi de voi , am ras , am plans , am "dansat " pe chat , am schimbat o vorba si ne-am bucurat de viata si de muzica oferita .
Alaturi de voi , noi existam .
Daca voi ascultatorii nu ati fi existat , nici RADIO ROMANIA ONLINE , nu ar fi existat .
MULTUMIM CA NE-ATI DAT OCAZIA , SA INTRAM IN CASELE VOASTRE , PRIN INTERMEDIUL INTERNETULUI SI V-ATI BUCURAT ALATURI DE NOI , ATI RAS , SAU ATI FOST TRISTI.
  Multumim ca 24 de ore din 24 , sunteti pe frecventa , si ca ascultati , dati dedicatii si sunteti cu noi.
La UN ANISOR , spun si eu LA MULTI ANI RADIO ROMANIA ONLINE , si sa dea Dumnezeu sa fim mereu pe piata radiourilor.
POVESTEA DE RADIO...CONTINUA !



0 comentarii: