Unii artisti vor promovare GRATIS , printre care si interpretul Andries Ioan Nicolae .Munca de PR Online nu se plateste?Uitati ce am patit eu .....

joi, 30 iunie 2011

Se ia un artist , fie cunoscut sau mai putin cunoscut, dar de obicei mai putin cunoscut.

Si un om binevoitor care sa faca munca de PR online.

I se face un site de promovare artistului , se munceste la postare , editare , structura site-ului , fatza si administratie.

 Inregistrarea site-ului in directoare web , astfel incat ca site ul sa apara cat ai zice"moca" pe google.

Pr ul face o treaba excelenta cu promovarea online a artistului pe toate caile de comunicare posibile fara un aport imens al artistului.

Cu toate acestea , ei habar nu au sa respecte PR ul.

Dupa o anumita perioada de timp , PR ul isi ia inima in dinti si cum totul se rezuma la bani , trimite urmatoarea instiintare artistului.

"Avand in vedere ca fac treaba asta bn , dar si trec printr-o perioada nefavorabila din punct de vedere material , cat consideri tu ca merit pentru tot efortul meu ?"

In momentul acela se produce o ruptura intre PR si Artist.

Acesta nu ii mai raspunde la mail , pe facebook , la sms  uri , la offline-uri , ceea ce da de gandit ca artistul voia totul pe degeaba si prostii sa ma promoveze , si eu i-au roadele.

Desigur , pe langa site ul web , PR ul s-a mai ocupat si de You tube , Facebook , promovare pe diferite site-uri , promovare radio , tv .

Pe langa acestea , PR ul trebuia sa "traga " de artist , ca sa nu uite de promisiune , dar cum totul de rezuma la bani , artistul se facea pe ..uitucul .

Pana la urma , ambii s-au pus de acord , si  au facut in asa fel incat , sa le fie bine amandurora.

El sa primeasca banii , iar artistul promovarea.

Ceea ce e de remarcat , e faptul ca artistul sau artistii in general , atunci cand au ceva de promovat , de anuntat si de postat , nu stiu cum sa dea de tine mai repede , si sa ii faci lucrul respectiv , si tu ca fraierul ..il faci , ca nah ..artistul e artistul mamei lui si trebuie promovat :))

dar atunci cand PR ul are nevoie de ajutor , artistul nu e de gasit , nu raspunde , are alte treburi mai importante .

Cu toate acestea , el inca se chinuie sa ii gaseasca artistului spectacole , invitatii la emisiuni , invitatii pe radiouri , promovarea pe internet si are grija ca fanii , sa fie documentati cu absolut tot.

Offf, acum las treaba cu Artist -PR , dar e chiar serioasa treaba.

Multa munca ..bani deloc.

Promovare se vrea ..bani deloc.

Pe unii artisti chiar nu ii inteleg .

Frate , alti PR online isi iau banii de la artist , luna de luna , nu o data la un an , in puii mei.

Nu o data la un an si atunci sa tragi de artist , si da-i si roaga-l si implora-l , ca am treburi urgente si grave , si mai sa plangi , dar pe munca ta , cand artistul respectiv ar trebui sa se gandeasca ca nici unii nu canta pe gratis si nici PR ii nu muncesc pe degeaba sau pe vorbe frumoase.

Nu va e oarecum asa , ca altii sa munceasca pentru voi , iar voi sa nu aveti nici macar bunul simt de a anunta daca puteti ajuta omul ???

Acum 2 luni , am intrat in colaborare cu un oarecare artist in deverire , pe numele lui Andries Ioan Nicolae, care se pare ca uita ceea ce spune sau ...se face ca uita.
Dupa lungi siruri in care ii scriam ca am probleme si sa faca rost de bani , el ma amana de la o saptamana la alta , de la o zi la alta .
Ideea e ca nu a avut bunul simt de a spune totul in fata.
Saptamana asta l-am sunat mai mereu , stiti ce facea?
Imi dadea ocupat , sau ..nu imi raspundea la telefon.
Dar oare s-a gasit hotul cu prostul?
Nici macar nu avea bunul simt sa raspunda la telefon si sa imi zica asta si asta?
Dar oare nu e prea mult 2 luni de asteptari ?
Munca online nu e platita ?
Am dovezi ca am vorbit si cu un producator tv pentru a fi invitat el in emisiune.
Am promovat acel site prin toate mijloacele posibile si imposibile, astfel incat daca ii scriai numele , aparea pe prima pagina site-ul.
Am convertit clipurile de pe you tube in mp3 si i le-am pus si pe trilulilu , pentru ca melodii mp3 nu avea .
Culmea e ca aparuse si acelea pe net.
Deci munca ca PR este gratis?
Dar oare un artist canta pe gratis ?
Stiu artisti care nu ar face asta
Atunci de ce pe cei care ii ajuta cel mai mult in cariera , artistii nu isi exprima consideratia>?
Colaborez cu mari artisti si nu am avut probleme, printre care Trupa Etno , Florin Grigore , Ghita Munteanu , George Rotaru .Din putinul lor , m-au ajutat la necaz.
Ca daca nu aveam necazuri , nu ceream nimik.
Dar acest semi-artist , nu a avut bunul simt de a anunta sau de a spune : Nu mai vreau site-ul.
Eu am insistat mereu si i-am zis : Zi-mi odata .il mai vrei ? nu il mai vrei ?Ce sa fac ?
Raspuns a la Andries Ioan Nicolae : mai tine-l , ca poate saptamana asta fac rost de bani.
Joia trecuta l-am sunat  pe Andries Ioan Nicolae si a zis ca se duce in oras si trimite.
Si dupa vreo 3 telefoane in aceeasi zi , imi spune : stai ca ajung in cealalta parte a orasului si gasesc un Western Union si te sun de acolo.
Sunat s-a facut .
Ca de atunci nu mai raspunde la telefon.
Imi da ocupat.
Pe mess nu raspunde.
Pe facebook nici atat.
Ii parea bine sa afiseze site ul pe facebook , stiind ca nu l-a platit.
Dar daca mai faceam si site uri cu domenii platite ?
Atunci plateam tot eu 10 euro pe domeniu .ro si ramaneam in pierdere.
Mai vreau sa adaug ca in tot acest timp  , i-am pus de vreo 3 ori site ul in constructie.
De cate ori era cu o zi sau doua inainte de data spusa a emiterii banilor , de atatea ori ii scoteam site ul din constructie.

Cert este faptul ca am sters site ul.
M-am saturat sa tot astept banii .
M-am saturat sa cersesc banii , care sunt pe munca mea.
I-am dat mesaj pe telefon , si i-am dat ragaz cateva zile .
Eu am scris , eu am vorbit , eu mi-am raspuns.
:Interpretul" Andries Ioan Nicolae nu a raspuns , nu a dat un semn.
L-am instiintat , deci ...i l-am sters.
Pentru ce sa mai astept?
Chiar daca mi-e ciuda ca atunci cand i se scrie numele , apar site urile unde a fost promovat site ul lui , sau melodiile mp3 puse de mine pe trilulilu , care oricum acum nu mai exista , ca au fost sterse.
RUSINE SA VA FIE CELOR CARE PROFITATI DE FAPTUL CA VRETI PROMOVARE , VRETI SITE , DAR PE GRATIS.
 In alta ordine de idei , nu vreau sa atac imaginea interpretului Andries Ioan Nicolae , nici nu vreau sa fiu inteleasca gresit .
Tot ce vreau este sa demonstrez cum unii artisti vor promovare pe degeaba .
Si pot demonstra cu arhiva de mess , dar nu e nevoie sa fac public toate acestea
Si pot demonstra ca nu au bunul simt de a raspunde la telefon sau macar ei ca artisti sa dea un semn , nu eu ca PR sa dau de ei pe mess si prin toate mijloacele.

As mai avea pe cineva , dar acum las sa vedem daca imi da banii.
NU VA LASATI FRAIERITI ! Fie cu 100 de euro care nu ii da , fie ca il stergeti , e tot aia.
Ca un P.S , firmele care fac site uri , iau de la 300-400 de euro in sus , dar nu fac asa o mare promovare.

0 comentarii: