Marius Baldovin ii ia locul emisiunii lui Valentin Sanfira de pe Tv Sud

marți, 13 septembrie 2011

Solistul de muzica etno Marius Baldovin ia luat locul membrului Valentin Sanfira  de la Ansamblu Doina Gorjului.Marius Baldovin,,Nu ma intereseaza de ce nu mai prezinta,si nu as vrea sa comentez despre el,nu ne cunoastem si nu as fi in masura sa comentez" , spune solistul Marius Baldovin.
Marius a fost emotionat la prima emisiunea ,fiind si invitata Nicoleta Lacatusu solista de muzica populara cu un renume in Jud.Gorj.
Emisiunea nu mi se pare atata de greu sa o prezinti daca ai calitatiile de un prezentator TV,sigur ca o sa-mi treaca emotiile de a fi moderator,solistul a mai specificat daca nu avem telespectatorii nostri de a se uita,nu am fi exista datorita lor suntem si pe TV,ei spun totul.....


Marius Baldovin a doilea post de TV  de cand prezinta

Solistul de muzica etno si de petrecere ne povesteste ca este al doilea post cand lucreaza in fata camerei de a modera o emisiune.
Ma bucur ca Director Victor Popescu,mi-a acceptat formatul meu de emisiune,si ca moderator,pe aceasta cale doresc de a- i multumi din suflet,precizeaza solistul de muzica etno si de petrecere Marius Baldovin.
O cariera in Tv,solistul Marius Baldovin,va promite telespectatorilor care se uita la noi ca vor fi emisiunii frumoase si nu o sa regrete,am sa aduc solistii cu renume din Oltenia,chiar si din alte parti,dorim sa inveselim pe oamenii care stau sa vizioaneze Tv Sud,si in special emisiunea,,Pe plai cu cantec,si dor''.

0 comentarii: