AM REVENIT LUMEEE .....!!!!!

joi, 20 octombrie 2011

Ei da .., pentru ca nu am mai scris de foarte mult timp , m-am gandit sa imi incalzesc degetele "batand " la tastura de culoare neagra ...chiar daca nu prea bate lumina pe taste ...sper sa scriu bine:))
Sa incep cu ce am mai facut ??
Cu blogurile merg prost, artistii nu mai vor promovare ..., sunt in scandal cu un anumit artist , dar astea sunt cancan-uri :)).
Ce e mai important , e ca am inceput intr-un sfarsit sa emit pe Radio Romania
Online , sa moderez emisiunea , sa fac dedicatii , sa imi fac playlist , topuri cu alesul de :Piesa Serii : ,si alte de gen.
Hmm...a face radio nu e chiar asa simplu precum ar crede unii.
Trebuie sa lasi emotiile la o parte, ceea ce nu pot , si de fiecare data ..intru in emisii cu mari , sau chiar foarte mari emotii.
Trebuie sa stii gustul muzical al tuturor, multi nu vor muzica de petrecere , altii vor, unii fac dedicatii , altii nu .
E cam dificil sa cauti si melodii bune , sa preiei si dedicatii , sa cauti si informatii noi referitoare la melodiile alese dar sa si cauti preferintele ascultatorilor.
Zic ca pana acum m-am descurcat cat de cat ...vazand audienta din primele week-end-uri , ca fiind maxim de ascultatori ...
Cat de curand o sa imi creez si o emisie inregistrata ce ar contine noutati muzicale din aceasta industrie muzicala si o sa ma gandesc cu ce as mai venii nou pe acest post de radio , incat sa fim cat mai buni.
Si va invit sa ma ascultati Sambata ( 20:30 ) , Duminica ( 21.00) ,,pe RADIO ROMANIA ONLINE
http://asculta.rronline.ro/listen.pls 
Va poop,
Alina

0 comentarii: