Alessia - Ploua (videoclip)

luni, 8 aprilie 2013

Alessia lanseaza primul single in limba romana, “Ploua”, insotit si de videoclip. Un clip, filmat in regia lui Florin Botea ce reda dramatismul pe care il traim atunci cand persoana iubita ne inseala asteptarile.

Am lucrat 6 luni la acest single, eu am compus atat versurile cat si muzica, am vrut sa exprim cat mai bine sentimentele si starile prin care treci atunci cand persoana iubita iti inseala dorintele si asteptarile. Sper sa va placa schimbarile pe care le-am facut in ceea ce priveste stilul muzical si sa ascultati cu drag “Ploua”, a spus Alessia.
Filmarile videoclipului au durat 12 ore, artista a indurat frigul insa considera ca a meritat, fiind multumita de rezultatul pe care l-a creat impreuna cu regizorul Florin Botea. PLAY!
 Piesa “Ploua” ma reprezinta in totalitate, eu am compus atat versurile cat si muzica. Vorbim de o ploaie metaforica, de acele momente in care sufletul ne plange si ne este inundat de suferinta. Ma bucur ca am avut o echipa: Amir Dobos – styling, Ana Mironescu – make up, Ligia Lacatus – hairstyle, care a reusit sa transpuna mesajul piesei in imagini. Sper sa va placa atat piesa cat si videoclipul pentru ca acolo regasiti o parte din sufletul meu.
Cel mai recent single lansat de Alessia nu a avut impactul asteptat la radio (Ale Kumaye.) insa "Ploua" se incadreaza in trendul baladelor pe beaturi dance in limba romana ce se aud la radio in ultima vreme.

0 comentarii: