"Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc fara cuvinte... " si Veritasaga -" Intre dezamagire si speranta" , CITITI ;)

luni, 30 septembrie 2013


               Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc fara cuvinte... 
 Daca nu ti-am spus ca te iubesc, sa stii ca te iubesc mai mult
 Esti un parfum sublim ce-l simt, fara cuvinte... 
E uneori prea greu de spus, prefer sa tac si sa ascult 
Cand numar printre picaturi vechi amintiri de demult

De o sa uit ca te iubesc , sa nu tresari in visul tau
Si sa nu crezi ca te-am pierdut printr-o uitare...
Secunda-ti sunt intr-un abis, esti clipa sufletului meu
Prin intunericul prea dens te-mbrac in soare...

Cand nu ti-am spus ca te iubesc, te-am mai iubit inca odata
Si nestiind ca te ador, mai dat uitarii dintrodata
Smaraldul trist din ochii tai , m-a tot strigat ca altadata
Lasand durerea ce-o simteai sa ma adape

Cand nu-ti voi spune te iubesc, sa stii ca te iubesc din nou
Si-ti scriu pe buze un sarut,  ce nu te minte...
Nu ma-nvata cum sa te chem in noapte cu al meu ecou!

Eu stiu sa-ti spun ca te iubesc fara cuvinte...






 Te iubesc pt ca te plac
Te iubesc pt ca ma faci sa zambesc
Te iubesc pt ca ma intelegi
Te iubesc pt ca ma sprijini
Te iubesc pt ca ma suporti cu toate toanele mele
Te iubesc pt ca ma faci sa tremur
Te iubesc pt ca ma gandesc la tine
Te iubesc pt ca ma faci sa plang :(
Te iubesc pt ca ma faci sa simt ca traiesc :)
Te iubesc pt ca ma faci sa reactionez si sa te simt , chiar de nu imi esti alaturi :)
Te iubesc cand sunt cu tine , oriunde in gand
Te iubesc pt ca am invatat ce e aia iubire ..doar simtind
Te iubesc pt ca nu as putea sa te mint
Te iubesc pt ca imi faci inima sa bata
Te iubesc pt ca ai stiut cum sa patrunzi in inima mea , fara sa vrei si fara sa vreau
Te iubesc pt ca m-ai ajutat sa devin puternica , chiar daca tu nu ai stiut asta
Te iubesc pt tot ce s-a intamplat de-alungul timpului
Te iubesc pt ca fara tine as fii pierduta
Te iubesc pt  ca esti parte din mine , in inima mea
Te iubesc pt ca m-ai ajutat sa nu cad 

Te iubesc pt ca am invatat iubirea pe parcurs 
Te iubesc pt ca ai fost bun cu mine si ai  facut sa ma indragostesc de tine
Te iubesc ptr ca esti TU , omul matur , cu comentarii acide , cu intrebari capcana si raspunsuri la orice 
Te iubesc ptr ca ma ajuti oricand iti cer ajutorul
Te iubesc  ptr zilele cand ne certam si vrei sa ma impaci 
Te iubesc ptr ca nu vrei sa ma stii suparata 
Te iubesc ptr faptul ca ai stiut sa ma faci sa ma indragostesc de tine , de felul tau de a fi , de maturitatea ta , de forta ta si de sufletul tau
Te iubesc ...e cuvant prea mare , dar asta simt de un an si ceva ...iar TU ......, TU NU STII ASTA !!!
Te iubesc pt ca :).pur si simpu Te iubesc!:X                                   


   " Intre dezamagire si speranta"

Si-acum imi amintesc jocuri de lumini ce cresc in ochii tai atunci cand ii privesc,
Si totul mi se pare firesc
Gasesc in ei lucruri dupa care tanjesc,
Sclipiri ma inconjoara si ma incalzesc,
Topesc ghetari care imi ingradesc,
Sentimente pe care nu mai reusesc
Si nici nu vreau sa le opresc,NU!
Glasul tau astupa glasul ratiunii
Ma simt nemuritoare in infinitul fractiunii de secunda,
Cad prada fictiunii unui vis neimplinit,
Ma simt contopita cu un suflet care poate fi menit ,
Cand dintr-o data!
Luminile se sting in jurul meu
Ma afund in intunericul greu,
Aud o voce si simt o mana pe umarul meu.

 Abia acum incep sa simt ploaia rece

Si-aud aceasi voce care spune:
"Lasa totul trece!"
Dar eu sunt cea ce credea ca a invatat ca demonii au fete de ingeri
Si ingerii de fapt nu exista
Privirea-mi trista tinteste dezorientata si-n ea insista
Rugaminti atat de fierbinti incat
Ar intuneca minti si totusi
Nu mai pot sa vad in ochii tai ce simti
Si-mi vine sa plang dar strang din dinti
Si-atunci cuvintele sunt lacrimile sufletului meu
Dar numai eu stiu daca mai e sau nu al meu
Sau nici eu nu mai stiu oricum mi-e greu
Sa las totul in urma
Caci tu mi-ai furat visul
Si-acum ma confrunt cu abisul in care-am cazut
Si vreau sa te intreb:
"Cate suflete te-au urmat si s-au pierdut?"

 Acum incetul cu incetul am realizat

Ca tot ce mi-a ramas de la tine sunt
 Raspunsuri la intrebarile pe care le am
 Si mii de amintiri in care eu cine eram?
Sarpele sau Adam?
Da` n-am nici un motiv sa spun ca n-am tinut la tine
De cand am spus ca "mai vorbim" au fost zeci de suspine
Si-inca te-as mai vrea
Daca ai intra prin efractie in viata mea
Dar as fi mai rece,caci acum stiu
Tot ce-i frumos repede trece
Iar daca m-ai intreba ce-am mai facut
Ti-as raspunde ca m-am renascut
Si i-am aflat ce-i aia "moarte"
Iar despre dragoste ti-as spune ca-ï o pacoste
E doar un sport extrem....de care ma tem

0 comentarii: